Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 10 lipca 2017

POLITYKA KADROWA

Stało się to o co wołali kibole Lecha po (niesławnej pamięci) wyczynach Urbana.
Otwarto okna , zrobiono przeciąg i wywietrzono szatnię.

Zresztą to "wietrzenie klubu" zaczęto gdy wreszcie po litanii "trenerskich wynalazków" zatrudniono trenera który zajął się trenowaniem a nie "pielęgnowaniem swoich układów z Zarządem".
Powiecie... a Skorża?
Nie był trenerskim "wynalazkiem", ale miałem wrażenie że zbytnio zajął się "polityką klubową" i... przepadł.
Bjelica jawi mi się  wtym układzie, patrząc na to co było, jako technokrata.
Człowiek który mając SWOICH pomagierów zajmuje się wyłącznie TRENOWANIEM .

A wiadomo... by dobrze trenować trzeba mieć "posłuszną drużynę".
 To tak oczywiste. Teraz można powiedzieć, że Bjelica ma tę "swoją drużynę" i teraz tak naprawdę można ocenić co z tej drużyny "wyciśnie".

Zarząd zaś "zawierzył"  trenerowi . Stąd masa transferów.

Mnie jednak zainteresowała inna "ofensywa" kontraktowa.
Odnotowałem w krótkim czasie podpisanie nowych kontraktów z :








Mądrze podpisano też w 2016 roku długi kontrakt z Bednarkiem.
To pokazuje , że Lech wreszcie "wlaczył wyobrażmię". Postanowił że nie powtórzy się historia taka jak z Bielikiem. Kontrakt 3 letni czy czteroletni to już coś konkretnego, to konkretne potwierdzenie że klub stawia na młodego gracza, żę gracz ten może liczyć na "karierę" a nie tylko na występ w półfinale CLJS czy w rezerwach, albo wypożyczenie do Pogoni Siedlce..
Wreszcie "wyciągnięto" z pewnej masy wychowanków tych najlepiej rokujących ( tu powtórzę- cieszę się że tak awansuje Moder, którego już dawno oceniłem bardzo pozytywnie, po jego meczu w juniorach starszych, że to gość  z przyszłością).

Ucieszyła mnie też informacja że Djurdjević "przyjął pod swoje skrzydła" kolejną "porcję młodych graczy", do gry w rezerwach. 


Widziałem kilku z tych juniorów w meczach półfinału CLJS i zwrócił moją uwagę Norkowski 16 lat ( mijał legionistów jak chciał, grając w pomocy na skrzydle). Wcześniej zwróciłem uwagę na Sobola 17 lat (napastnik)strzelającego masę bamek w juniorach młodszych, który awansuje z grupy do grupy wiekowej bardzo szybko.
Tych dwóch polecam Waszej uwadze.
No i sam fakt, że Djurdjević bierze do rezerw 16 latków ( a grają w 3 lidze faceci "w pełni wieku") też wiele mówi. Po prostu będą musieli wygrywać z rywalami nie siłą, a techniką, sprytem czy szybkością. 
To super dla nich lekcja i "pokazanie im piłkarskiego życia".

Niepokoić może co najwyżej BRAK wyróżniających się obrońców ( no może Pleśnierowicz, na bank nie jest to  Grabowski). Bo to obrona "zawalała" bramki zarówno w półinale CLJS czy też w decydujących meczach rezerw na finiszu III ligi, gdy awans do 2 ligi wydawal się być na wyciągnięcie ręki.
Następców Bednarka wyrażnie brakuje.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz