Szukaj na tym blogu

czwartek, 20 lipca 2017

RADIO MERKURY

Co tu gadać.
Jak napisałem "śmierć frajerom" i na złość babci odmrożę sobie uszy !
To znaczy, że nie wykupiłem kodu nauczony smutnym dośwoiadczeniem z tzw "transmisji internetowych".
Bo jak FREE to dam radę odcierpieć i cięcie kadru, nawet zanikającą transmisją, a jak mam się kotłować z kodami to bardzo dziękuję!

Czyli "wracam do przeszłości" kiedy jeszcze na lampowym radio słuchało się transmisji z meczów czy z olimpiady.
Jakoś daję radę, najważniejsze że Jevtić sieknął kistę. Poczekam, zobaczę sobie na powtórce, kiedy będzie już dostępna .
Z tego co mówili w  R.Merkury brama "stadiony świata" z 30 metra (wolny).
Wynik zwodny, przydałaby się druga brama!
No dobra na razie na "falach eteru" leci jakaś muzyczka.
A "na podglądzie" mam Jagę i tak to będzie dalej leciało.
Na ekranie Białystok, a w radio Merkury... he he he he

W 2 połowie od 46 minuty za Jevtića (kontuzja) gra Radut.
Jeeeezuuuu ,,,,,,,w 71 minucie za Gytkjaera wchodzi....... Niki Bille Nielsen. 
"Co sprawia że trener Bjelica wpuszcza go na pole gry ?"pyta komentator.
A przecież Bjelica mówił" mam 5 napastników - Bille, Gytkjaer, Rakels, Kurminowski i...." skończył mi się rachunek.

Informacja że na trybunach jest 21 968 widzów. 
I MAMY swojego człowieka na trybunach..... ciekawe co powie o meczu " z poziomu trybun".
72 minuta i Norwegowie grają w 10-tkę , duga żółta kartka schodzi Abdi który faulował wcześniej jak leci.

No.... zaczynam więc liczyć minuty.
Bo jest co liczyć.. mecz przedłużony  aż o 5 minut.
No i jest łyso, bo w 93 minucie Gola strzela... Niki Bille Nielsen! A to jaja !
A asysta drugiego stopnia Puto, potem Rakels podaje do "mojego ulubieńca" i JEEEEST !
Lech będzie grał z Utrechtem.

A tymczasem.... Qabala nie daje sobie wcisnąć gola, prowadzi 0-1 i przy pierwszym remisowym meczu ( 1-1) to oni "idą dalej". Dodają drugą bramkę i jest 0-2.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz