Szukaj na tym blogu

piątek, 28 lipca 2017

BRAMKI DĘTKĄ PIŁKI NOŻNEJ ;-)

Termalica-KGHM 1-1

Powiem tak - już już "podliczałem" Rumaka i zastanawiałem się kiedy właściciel Bruk-Betu porządnie się wnerwi ( 1,2 kolejka i dwie porażki po 0-1 i zanosiło się na trzecią porażkę) i "da mu propozycję nie do odrzucenia". Bo możemy wydziwiać że 'właścieil nie okazał cierpliwości", ale to on "trzyma kasę" , wypłaca kasę, martwi się by za dużo  "nie dopłacać do interesu", a trener.... "poda się do dymisji" i będzie jeszcze się skarżył jak to brutalnie go potraktowano, gdy on miał "plan wygrania Ligi Europy"... he he he.
Remis 1-1 niby lepszy od porażki, ale właściciel Termalicy nie raz zapłacze za "Czesiem" Michniewiczem.
Radzę też sobie odpalić wyrównującą bramkę bo to są "piłkarskie jaja" gdy w 92 minucie do dośrodkowania z połowy boiska, wychodzi na 16-tkę bramkarz Polaćek ( ma 198 cm wzrostu) i "przeskakuje go" rywal strzelając  do pustaka bramkę TYŁEM GŁOWY !


Śląsk - Lechia  3-2

Dziwna sytuacja ,bo tak naprawdę trudno mi sympatyzować (choćby) z którąś z tych drużyn. Obie należą do mojej prywatnej "osi zła" . Śląsk Urbana sprowadził kilu graczy ( Robak!) i wygląda że nie będzie spadał z ligi (he he he).
Przyczyny mojej niechęci do obu drużyn?
Kiepscy - słabi kibicowsko, sezon w sezon "medialne bicie piany", do tego w ich składzie tak nielubiana przeze mnie Kosecka.
Lechia - już napisałem ostatnim razem - "faworytka Canal+" szukającego tam co chwila "reprezentantów dla Nawałki" i sezon w sezon namaszczającego ich na Mistrza Polski.A przecież wiadomo ,że ta drużyna to "królowa frajerów" sezon w sezon na 4 pozycji.
Generalnie jednak mam satysfakcję gdy kiepscy strzelają bramki "Kuciapce".

Ale... jedni "frajerzy" strzelają drugim frajerom i jak to bywa, nagle jedni przestają grać, a drudzy nagle zaczynają grać, polska liga, normalka.
No i ten "fenomenalny Kuciapka" robi klops taki że kiepscy wygrywają! Warto było to oglądać .
Ale jak zwał tak zwał 5 bramek w meczu to jest to !


Gratulacje dla SOLOKKS , że jego Arka ( może namieszać w tym sezonie) tak zagrała z faworyzowanym Mdytjelland. Po Arce widać co to znaczy "mieć odpowiedniego trenera w klubie" ! Dotychczas z tym w Gdyni było różnie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz