Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 10 lipca 2017

POLITYKA KADROWA - dodatek

W poprzedniej wrzutce wspomniałem , że Moder pojawił się u mnie dość wcześnie.
Sprawdziłem sobie. To było przy okazji zdobycia przez juniorów młodszych tytułu MPolski w czerwcu 2015 roku.




Dla przypomnienia podaję skład tamtej drużyny :

Kadra Lecha Poznań, mistrzów Polski juniorów młodszych 2015

Bramkarze: Maciej Dąbrowski, Miłosz Mleczko;

obrońcy: Jan Andrzejewski, Robert Gumny, Filip Nawrocki, Serafin Szota;

pomocnicy: Łukasz Adamczak, Kacper Chodyna, Kacper Friska, Aleksander Jezierski, Marcin Maćkowiak, Jakub Moder, Marek Mróz, Tymoteusz Puchacz, Damian Sierant, Maciej Spychała;

 napastnicy: Dawid Kurminowski, Paweł Tomczyk.  

Jak widać była to "mocna eka". Minęło parę lat i ci co ich zaznaczyłem na pomarańczowo ostro wchodzą do  pierwszej drużyny.
Paru już nie ma w Lechu - Dąbrowski ( w tym roku poszedł do Szkocji do Hibernians), Chodyna i Szota  - odeszli do Lubina,

Jak dla mnie sporym zawodem jest to że jakoś nie wybił się Maciej Spychała ( np. zaledwie był zmiennikiem w drużynie CLJS w półfinałowych meczach z Legią w czerwcu 2017).
A został on wybrany w 2015 NAJLEPSZYM GRACZEM finałów CLJM w 2015 roku.
Po mojemu i tak , fakt że "w kręgu zainteresowań pierwszej drużyny" znalazło się aż  6 graczy z tamtej drużyny to jest całkiem dobrze.
Z nich największe szanse na grę w obecnym sezonie wróżę Gumnemu, Moderowi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz