Szukaj na tym blogu

sobota, 23 stycznia 2016

LECH JUNIORZY - stan styczeń 2016 dodatek -Robert Gumny

Przyznam; meczu w Lech TV nie oglądałem bo:
- 12 to nie czas na piłkę
- na sztucznej nawierzchni w mrozie? To ma być granie?
- kamera na glebie więc i "perspektywa" widza ( telewizornia) żadna

Jednak poczytałem, oglądnąłem skrót i mogę powiedzieć że pare wniosków od biedy "wysmażę".

Do tego potrzebne będzie powrócenie do treści wczorajszego wpisu, czyli tego o juniorach Lecha.

Pominąłem tam  mistrzostwo w 2015 bo (szczerze) nie spodziewałem się, że gracze z tamtej drużyny będą mieli większy wpływ na obecne granie Lecha.


To przecież 17 i 18 latkowie.
Jednak pomyliłem  się.
Taki Puchacz został już "wcielony" do Lecha II.

Ale to "pikuś" gdy poczyta się, żę Robert Gumny (obrońca, boczny) został dokooptowany do kadry 1 zespołu na obóz w Hiszpanii.
Tu potwierdza się prosta sprawa, dobrze pokażesz się w WAŻNYM dla ciebie sparringu to od razu dostajesz  kopa w górę.
Gumny pokazał się ( co sądzę po wpisach ludzi oglądających mecz- wpisach na portalu KKSLECH.com) bardzo dobrze .
Na dodatek na lewej obronie, gdzie można sobie pohulać i odpowiedzialność jakby mniejsza, a do tego po odejściu Douglasa na tej pozycji "pusta komórka do wynajęcia".

O Gumnym słyszałem tak od roku.
To "Gumiś" w wieku 9 lat.

Tu w wieku 10 lat, na turnieju "Lech Cup" - 8/12/2008



Powiecie- po co ten pośpiech i szum ,to następny Szubertowski, Zagórski ( to byli ci juniorzy/boczni obrońcy "wizytujący treningi" 1 zespołu w 2015 roku).
I jak tak , przyznam, pomyślałem do chwili kiedy poczytałem co Gumny "osiągnął" w 2015 roku.
I tu może się w głowie zakręcić bo:

-- 15/02/2015 - gra w u-17 - z Danią (90')  jest 1-0
-- 22/07/2015 -  gra w u-18 - z Kazachstanem (od 20') jest 2-2 i strzela bramkę (!) w 44'
-- 21/06/2015 -  zdobywa MPolski  CLJM  będąc podstawowym obrońcą Lecha
-- 05/09/2015 - gra w u-19 - z Walią jest 1-1 (90')

Jeeeeezu, w jednym roku zaliczył, u-17,18,19 plus MPolski , awansował do rezerw, teraz jedzie do Hiszpanii na obóz przygotowawczy z 1 zespołem ,bardzo chwalony przez Urbana !!!

Idzie w górę jak wodór.
 I może powtórzyć szybką karierę Tomka Kędziory, bo jak wiemy na lewej obronie "bieda z nędzą".

I co być może też BARDZO WAŻNE ---TO urodzony POZNANIAK !
A takich w Lechu  mało, nawet Wielkopolan nie za dużo.
I tu od razu ma kredyt u kiboli, jeśli tylko nie wypuści szansy z rąk !
Ja tam trzymam mocno kciuki za niego!

PS:
A tak przy okazji- trafiłem na to zdjęcie szukając danych o Robercie Gumnym.
Po prostu łezka się w oku kręci  ;-)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz