Szukaj na tym blogu

niedziela, 16 sierpnia 2015

PIŁKARSKIE OBIERKI

Liga sobie gra a ja tak naprawdę czekam na mecz z Videotonem.
To mecz, przed którym jakoś nie potrafię przejmować się hiobowymi wieściami o kontuzjach  czy porażkami ligowymi. Nie patrzę na porażki Legii czy "wyczyny" Cracovii.
Szczerze?
To "pan Pikuś' w porownaniu do meczu w czwartek.

Bo przypominam że nawet za MPolski klub dostał MNIEJ niż może dostać za awans do grupy LE!
Na konto Lecha za grę w kwal. LM wpadnie 400 tys. euro + 230 tys. euro za udział w IV rundzie el. LE. Jeśli Kolejorz awansuje do grupy nie otrzyma 230 tys. euro tylko 2,4 mln euro.

Do tego dość rozsądne ceny biletów na ten mecz... więc zapowiada się MECZ ROKU !
Reszta TERAZ zupełnie nie ma znaczenia!
 
Dzisiaj bedę oglądał mecz Wisła -Lechia i ciekawy jestem czy kopacze, Panowie Piłkarze  "zwolnią trenera"?
Choć jak dla mnie to co to za trener, Brzęczek?

Staram się też śledzić "wybranych" graczy, którzy "wyjeżdżali by podbić świat".
Na przykład Bartosz Salamon (już 24 lata) . Piłkarz którego " z rozdzielnika Polsatu czy Canal+" wręcz wsadzano do kadry PZPN-u Fornalikowi.
Śmiać mi się chciało kiedy czytałem o "kierunkach"- Barcelona, Milan ( w którym zaledwie potrenował), a widząc jak gra  było dla mnie oczywiste że to "twór agencki" i "wydmuszka medialna" no i .... czytam: "Według portalu sampnews24.com Trabzonspor złożył już oficjalną ofertę i oczekuje na odpowiedź od prezydenta włoskiego klubu. Szanse, że propozycja zostanie przyjęta, wydają się spore, a przejście do drużyny Szoty Arweladze mogłoby okazać się dla Salamona sportowym awansem, mimo że zaliczyła ona fatalną wpadką w eliminacjach Ligi Europy i odpadła z macedońskim FK Rabotnicki Skopje.
Co mnie tak rozbawiło to ten fragment : "..... Trabzonspor złożył już  oficjalną ofertę...przejście do drużyny Szoty Arweladze mogłoby okazać się dla Salamona sportowym awansem, mimo że zaliczyła ona fatalną wpadką...z macedońskim FK Rabotnicki Skopje".
Awans sportowy... w drużynie która odpadła z Macedończykami.. po "bajkowej karierze" w Milanie i Sampdorii ( że o Pescarze nie wspomnę).... dobre, dobre... he he he.
To klasyczne "bicie piany" i obrażanie inteligencji czytelnika.

Drugi Polak w Sampdorii ( Wszołek) po 2 latach terminowania wreszcie ( prawdopodobnie) "odspawa się" od ławki rezerwowych. Lubię gościa, szkoda że nie wylądował w Lechu ( były konkretne przymiarki po spadku Polonii z ligi).

I na koniec konkurs dla "znawców Lecha".
Poniżej obrazek ( gracze na spacerze przed meczem w Bazylei).
Pytanie- czy potraficie zidentyfikować ( widząc od tyłu) graczy Lecha ?
Tych co ich oznaczyłem numerkami?

Spróbujcie, czekam do środy ...

  


7 komentarzy:

  1. 10douglas
    11 Jevtic
    12 kamyk
    1 kadar
    4 Szymek
    8 cessay
    13 ?
    2 Jasiu
    7 tralka
    6 dudka

    OdpowiedzUsuń
  2. Goal_Anonym15:34:00

    Uprzedzono mnie, a podłbym i więcej,
    lecz teraz to juz mi nikt nie uwierzy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy19:56:00

    13 to aby nie Formella? P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieżko powiedzieć moze Waldas zdradzi tajemnice

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. solo
      Musisz poczekać do środy bo mam cichą nadzieję że ktoś się jeszcze "wychyli" ze swoimi objawieniami... he he he Generalnie nieżle Tobie poszło :-)

      Usuń
  5. No właśnie nie wiem na co Goal czeka ;)

    OdpowiedzUsuń