Szukaj na tym blogu

środa, 19 lutego 2014

TYPERIADA PO 22 KOLEJCE i PRZYMIARKI DO 23

Przypominam ( ostatnia typerka sumowana 18 grudnia 2013)


Po 22 kolejce, niedawnej/wiosennej, to jest tak:

1.Teresa = 75+4 = 79                                                                                                                                
2.Goal = 70+6 = 76                                                                                                                         
3.piotrxx = 63+6 = 69                                                                   
4.solokks = 62+4 = waldas = 64+2 = 66                             
5.Mefju = 59+5 = Pablo = 60+4 = 64                             
6. Marcin = 60+3 = 63                                                  

Jak widać w walce o "zaszczytne"" 3 miejsce ( i puchary europejskie. he he he) niemożebny tłok.
Ładnie zacząl GOAL który miał po 1 pięciu meczach 5 trafnych. Już myślałem , że po raz pierwszy będziemy mieli osiem/na osiem.. No niestety na to  trzeba poczekać.
Najgorzej ( po prostu przekombinowałem, a przecież piłka to prosty sport) wypadłem ja. Usprawiedliwa mnie to, że typowałem remis Legła-Korona, ale sędzia "mnie załatwił"- karny z kapelindra w 83', a i mecz Piast-Wisła wybitnie remisowy też skończył się po karnym.
Nic to... jedziemy dalej

23 kolejka Ekstraklasy
  • 21.02 18:00
  • 21.02 20:30
  • 22.02 15:30
  • 22.02 18:30
  • 23.02 13:00
  • 23.02 15:30
  • 23.02 18:00
  • 24.02 18:00

18 komentarzy:

  1. Wildku 3 trafy mialem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. solokks
      Sprawdziłem, a naprawdę nie lubię grzebać się w przeszłości...;-)
      Trafiałeś : Legia-1, Craxa-2,Lech-1 i Piast-2 === czyli jak zwał tak zwał masz doliczone 4 trafienia i 4 pkt do punktacji "pomorskiej".
      Pozdr Waldas

      Usuń
  2. 21.02 18:00
    Jagiellonia Białystok Podbeskidzie B.-B. - 1
    21.02 20:30
    Pogoń Szczecin Lech Poznań - 2
    22.02 15:30
    Widzew Łódź Piast Gliwice - x
    22.02 18:30
    Górnik Zabrze Legia Warszawa - 1
    23.02 13:00
    Śląsk Wrocław Ruch Chorzów - 1
    23.02 15:30
    Wisła Kraków Cracovia - x
    23.02 18:00
    Korona Kielce Zagłębie Lubin - 1
    24.02 18:00
    Zawisza Bydgoszcz Lechia Gdańsk - 1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piotrxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
      Idziesz, chłopie.............. idziesz!
      :-)

      Usuń
  3. Faktycznie :) gdzies mi ta craxa z Zawisza uciekła :) dziękuje , chciałem byc uczuciwy , moze aż za ;) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy01:31:00

    Witam Panowie,
    Jagiellonia-Podbeskidzie 1
    Pogoń-Lech X
    Widzew-Piast 1
    Górnik-Legia 1
    Śląsk-Ruch X
    Wisła-Cracovia - 1
    Korona-Zagłębie 2
    Zawisza-Lechia 1

    Pozdro!
    Marcin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KoKosz12:35:00

      A o mnie zapomniałeś? ;)

      Usuń
    2. Oj Marcin Marcin

      Znowu jesteś "politycznie niepoprawny".
      Ciekawie zapowiadają się mecze "Twoich drużyn".. ..
      Pozdr W.

      Usuń
  5. 21.02 18:00
    Jagiellonia Białystok Podbeskidzie B.-B. - 1
    21.02 20:30
    Pogoń Szczecin Lech Poznań - 2

    22.02 15:30
    Widzew Łódź Piast Gliwice - x
    22.02 18:30
    Górnik Zabrze Legia Warszawa - 2

    23.02 13:00
    Śląsk Wrocław Ruch Chorzów - x
    23.02 15:30
    Wisła Kraków Cracovia - 1
    23.02 18:00
    Korona Kielce Zagłębie Lubin - x

    24.02 18:00
    Zawisza Bydgoszcz Lechia Gdańsk - 2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mefju
      Na Ciebie ZAWSZE można liczyć ( mówię o wiarze w Lecha). Idalnie byłoby gdyby w Zabrzu, Krakowie padły remisy a Kolejorz wygrałby z paprykarzami. Ale... no właśnie... gdzie ta ARMATA Kolejowa? Co ma strzelać bramki?

      Usuń
  6. Cześć Waldku , ptaszki ćwierkają ze Muras i Ślusarz obierają kierunek na moja Gdynię :) powiem Ci ze byłbym przeszczesliwy , napewno ta dwójka pomogła by w awansie do Extraklasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Solokks
      Ciekawe, ciekawe, bo akurat we wpisie dzisiejszym zapytałem co z tym Duetem Egzotycznym. W końcu to Murwski wyszedł z Arki do Amiki. Byłby to więc ( wzorem Frankowskiego) powrót w domowe pielesze . Ślusarz też przydałby się. No Arka miałaby wtedy bardzo solidny skład i mogłaby nawet powojować w PP. ! Bo "drabinkę ma super".
      Pozdr W.,

      Usuń
  7. KoKosz12:39:00

    Teraz ja ;)

    Jagiellonia-Podbeskidzie 1
    Pogoń-Lech 1
    Widzew-Piast 1
    Górnik-Legia 2
    Śląsk-Ruch 1
    Wisła-Cracovia - 1
    Korona-Zagłębie 1
    Zawisza-Lechia 1

    Pozdr. Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Teresa
      No zaczyna się nasz pościg za Tobą.
      Jaka kobietka nie chciałaby uciekać przed SIEDMIOMA NAPALONYMI FACETAMI... ha ha ha ha
      Pozdr Waldas

      Usuń
  8. Goal Anonim17:14:00

    Witaj(cie)
    Mial byc CDN, a wyszedl tylko....cug, bo typerski sukces az sie prosil o uczczenie.
    (mnie tez oszukali sedziowie i Zagembie, co widac chce "rycerzyc na wiosne" swom kasom.)
    Lech tez malo mnie zemocjonowal, i przy takim podejsciu Rutkow marzenia o mistrzostwie
    pozostawiam wodzom... fantazji.
    Typuje wiec tradycyjnie na koncu (moge podpatrzec co i jak mysla inni).
    Poza tym wykombinowalismy system, ze jakby stale grac identycznie jak Ty, to nigdy juz nas nie "dogoniat" ;-)

    Jagiellonia-Podbeskidzie 1
    Pogoń-Lech 1
    Widzew-Piast x
    Górnik-Legia 2
    Śląsk-Ruch 1
    Wisła-Cracovia - 1
    Korona-Zagłębie x
    Zawisza-Lechia 1

    PS tak na marginesie...
    Solokks cos tam ostatnio reklamowal, co mnie przypomnialo, ze w ostatniek kolejce zimy dales mu
    4 a nie 3 trafienia + Jaga, Ruch i Legia (prowadzimy wlasne wydruki typow kazdego!)
    CZYLI: przed wiosna mial 61 punktow a nie 62!
    Pisalem zima, ale nie poprawiles. Sprawdzic mozesz pewnie jakos

    Pozdrawiam i czekam na Szczecin, co w nim spedzilem caly styczen (kole stadionu w sumie)

    KoL

    PS a wszyscy co liczyli ze sie nie pojawie spotkalo wlasnie spore rozczarowanie.
    I po co te przedmeczowe nerwy koledzty, po co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GOAL
      Nie obiecuj.. nie przyrzekaj. Była kiedyś taka piosenka.
      Nie ciesz się z lata na początku zimy... he he he Jeszcze sporo kolejek ( do wypicia).
      Się zobaczy jak ta cała afera się skończy. Dziś wielkie emocje na meczu z Pogonią. Mam nadzieje że pogonią Pogoń, choć moja pieprzona poznańska ostrożność kazała typować remis
      Pozd W.

      Usuń
  9. Anonimowy17:32:00

    TKJ!
    Jagiellonia-Podbeskidzie 1
    Pogoń-Lech 2
    Widzew-Piast x
    Górnik-Legia 1
    Śląsk-Ruch x
    Wisła-Cracovia - 1
    Korona-Zagłębie x
    Zawisza-Lechia 1

    Się okaże, czas pokarze:)
    Pablo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pablo
      Mnie już czas pokarał... he he he W ostanim typowaniu dałem ciała trafiając TYLKO 2 razy. No ale dam rady. Choć już osiągnąłem 50 000 wejść czyli coś o czym nawet nie marzyłem kiedy rozpoczynałem to moje drugie wcielenie bloga na Yahoo.
      Więc Pablo "yahoooo na Pogoń" lać dziadów.
      Ja za paprykarzem szczecińskim nie przepadałem uważając że to badziewie typu "pies zmielony z budą"
      Podr Waldas

      Usuń