Szukaj na tym blogu

piątek, 8 marca 2013

LE DAJE RADĘ... JEST SPOKO



Pierwszy mecz Andży-Newcastle  0-0
Bardzo cienki meczyk. Po skrócie TV wynikałoby że cos się działo, ale ja oglądałem cały mecz i był chaos, kopanina. Ot taki nasz mecz ligowy.
Zresztą przeczułem to kiedy zszedł z boiska Willian. To bardzo i widocznie obniżyło klasę Andży.
Mówią cos o „murawie”  i o temperaturze. Fakt minus 12 to jest cos, ale przecież Anglicy nie zamarzli.
Bardziej chyba „mecz zrobiła” ta nieszczęsna sztuczna murawa. Murawa która np. „kosi” młodych graczy Legii (ponoć). Niewiele się działo, ale dałem radę

Drugi Steua Bukareszt-Chelsea 1-0
Tutaj też mecz średniawy. Rumuni ustawieni na kontratak, ale to słaba taktyka na szybkich Anglików. To oni mieli przewagą, dusili,  szczególnie w 2 połowie niemiłosiernie, ale przegrali po karnym.
Też się wynudziłem i już po 1 połowie mogłem odpuścić. Nie odpuściłem, żałuję.
Jednak w rewanżu w Londynie Rumuni mają prawie żadne szanse. No chyba że „obrona Częstochowy” i obrona bezbramkowego remisu. To może się udać..

Trzeci mecz Tottenham-Inter 3-0
Noooo. Meczyk na całego.
Z całych sił trzymałem kciuki za Anglikami.
Nie znoszę „makaroniarzy” bez wyjątku.  Kilka razy się na nich naciąłem w interesach więc „wyrównałem poglądy” i kibicuję ich przeciwnikom. No chyba żeby grali  … ze Śląskiem… he he he.
W tym meczu szanse „Internaci” niby mieli. Niby.
Anglicy z Lennonem,Defoe i Bale grali szybko, szybko, szybko.
Miło się patrzyło na ich grę, jak krąży piłka, jak zagrywają szybkie prostopadłe piłki.
Nic to, że Włosi mieli dwie setki, ale byłoby niesprawiedliwe, gdyby mieli jakiekolwiek szanse w rewanżu. Tak… mają szanse niewielkie i Tottenham grający coraz lepiej ( bo przecież męczył się w poprzednich meczach z Olympique) nie ma prawa odpaść. 

W przerwach, oglądałem mecz FC Basel-Zenit 2-0
Tu , co bardzo mnie zaskoczyło to Szwajcarzy mieli mnóstwo okazji bramkowych. Mecz „kulał się, kulał” , a bramki nie padały. Byłem zły bo marnie grający Zenit nie zasłużył nawet na remis.
Skończyło się , w końcu, dwoma bramkami. Nie zdziwiłbym się gdyby ten mecz skończył się wynikiem 4-0 dla Szwajcarów. FC Basel naprawdę mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło i nie jest to przypadek, że obok Tottenhamu był najlepszym zespołem tej fazy rozgrywek.

Zawiedli Rosjanie, którzy „robili” przed tymi meczami za faworytów:
Rubin- remis 0-0, Andży-remis 0-0, Zenit-porażka,
Poniżej tabelka z wynikami. Moi faworyci na awans zaznaczeni zielonym kolorem.


5 komentarzy:

  1. Anonimowy13:48:00

    Zagłebie - Białystok 2
    Podbeskidzie - Legia X
    Bełchatów-Widzew 2
    Ruch-Śląsk 2
    Polonia-Wisła 2
    Pogoń-Piast 2
    Górnik-Lech 2
    Lechia-Korona x

    Pozdr.
    Marcin

    OdpowiedzUsuń
  2. witaj Marcin
    A ja dzisiaj czytam " następny zawodnik X MÓGŁ grac w Wiśle".Szkoda że w takim kontekście pojawia się Twoja Wisełka, bo to bzdury smalone. Jak widzę wierzysz do samego końca. Tylko kto ma strzelac bramki? Boguski?Małecki?
    Niby i w Tottenhamie też "kurduple" a ataku no ale jak się popatrzy na Garetha Bale, Lennona czy Defoe to porównanie staje się co najmniej ciekawe ;-)
    Ja chyba "wybiorę" sobie kilka meczów bo czasu mało : te- KGHM (tradycyjnie),PGE (ot fantazja),Polonia ( co zrobi Wisła z Polonią która chyba powinna atakować),Górnik (wiadomo) i oczywiście mecz poniedziałkowy jaki by nie był.5 na 8 to i tak duże stężenie "kalectwa"... he he he he.
    Pozdrawiam Waldas

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy17:48:00

    Pablo
    Zagłebie - Białystok x
    Podbeskidzie - Legia X
    Bełchatów-Widzew 2
    Ruch-Śląsk x
    Polonia-Wisła 1
    Pogoń-Piast 2
    Górnik-Lech 2
    Lechia-Korona 1
    Pozdrawiam!

    Pozdr.
    Marcin

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy17:49:00

    A to `pozdr. Marcin` zostało mi z kopiowanego posta:) Pablo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Pablo
      Zrobiłeś mi przykrość stawiając na Lechię...he he No ale teraz nikt nic nie wie.... wygrywa zdziesiątkowana Polonia, remisuje z "kelnerami" Legia, Ruch wygrywa 3-0!
      No szansa na dziwne wyniki jest ogromna.
      No dobra JEST KOMPLET "drukarzy" :-).
      Można odpalać transmisje.
      Pozdr Waldas

      Usuń