Szukaj na tym blogu

sobota, 8 lutego 2020

LECH-RAKÓW 3-0

Korona-Górnik  o-o

Mecz jak mecz.
O tyle ciekawy, że w Koronie gra od tego sezonu Spychała.Niestety nie Maciej Spychała a jego brat. Maciej Spychała zaś wypożyczony z Płocka do Olimpii Grudziądz, na rok. Zainteresowanie M.Spychałą ,bo onegdaj ( w    2015  roku uznany był za najlepszego gracza turnieju mistrzowskiego tak się wtedy grało w CLJ z końcowym turniejem) , kiedy Lech zdobył tytuł MPolski juniorów młodszych. Ot śledzę jego karierę bo to chłopak urodzony w bliskim mojemu sercu Sierkowie ( byłem na tamtejszym jeziorem kilka razy w lecie).


Lech-Raków  3-0

Mecz Lecha postanowiłem odbierać bez uprzedzeń oraz bez przerośniętych oczekiwań. W końcu to pierwszy mecz Kolejorza w 2020 roku, jedenastka meczowa   młoda, rodząca się tak naprawdę dopiero drużyna. Więc i bez przesady z oczekiwaniami. Mają po prostu  dobrze grać, CELNIE podawać piłkę ( bo to niecelne granie mnie mocno wkurwia) i się zobaczy. Rzadko która drużyna w Europie poddana tak mocnej zmianie jak Lech to daje radę.
Wynik 0-0 ( tak nielubiany przeze mnie) daje odpowiedni obraz tego co się działo w 1 połowie. Niezła "gra w piłkę", ale tak naprawdę bez wielkich szaleństw.



Druga połowa 

Jak npisałem.
Pierwsza połówka 0-0 bo taka była, remisowa połowa.
Druga fajna.
Bo tak naprawdę liczą się w tej zabawie BRAMKI.
Bez nich granie w nogę jest jak masturbacja, niby fajnie ale nie do końca fajnie.
Tak jak wcześniej napisałem. Jeśli napastników brak to mus strzelać z dystansu.
Na dziś , jak nigdy w Lechu, jest paru takich "walących z całej epy" gości - Tiba, Puchacz, Moder i (podobno) Letniowski.
To dobra informacja dla mnie jako dla kibola Lecha, bo mecz z ciągłymi wrzutkami "na Gytkjaera" gdy rywale po 1,90 wzrostu to "mielenie słomy".



Sam mecz do oglądania, jak najbardziej, bo fauli w normie i obie drużyny nie grały "w niskim pressingu". No ale to dla obserwatora meczowego oczywista oczywistość.

Teraz będę chwalił ( bo po wygranej 3-0 mus chwalić!):

Satka+Rogne - mieli ciężką robotę przy tak "górą" grającym rywalu i dali radę. Obaj pewni, obaj biorący udział w grze, obaj CELNIE podający, często do przodu
Kamiński - tu pochwały "na zapas" bo przecież nie jest to obrońca ! A tylko kilka razy "zrobił przeciek" gubiąc rywala.Generalnie dał radę.
Tiba- no comments. To serce Lecha jak kiedyś Murawski!
Jóżwiak - no comments. W 2 połowie klasa ekstra-klasowa!
Moder i Puchacz bardziej za bramki plusy niż na grę. Grali tylko solidnie, ale  bramki... fajne no i z daleka, z dystansu i za to plusy,plusy,plusy.

To ci chwaleni przeze mnie w tym meczu.
Gytkjaer i Marchwiński nieco z tyłu, za chwalonymi.
To samo Kosta.

Podkreślam też co ważne -  swoje DEBIUTY zaliczyli : Letniowski- 13 minut (nareszcie) i Szymczak - 7 minut.

Wygrana cieszy jak cholera.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz