Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 26 listopada 2018

O REZERWACH i po 1 treningu Nawałki

Jeden jedyny raz rezerwy w swej historii miały szansę wejść do 2 ligi. Odebrała im to w meczu barażowym Warta Poznań.
Potem niby chcieli, niby walczyli ale było słabo.
Nawet taki "mag" jak Djurdjević niewiele ugrał co zresztą obudziło moje podejrzenia  i zdziwienie gdy awansował do roli 1 trenera Lecha.

Teraz "pod Żurawiem"  rezerwy mają się niezgorzej




Wygrywają ostatnio mecz za meczem i rok skończyli na 1 miejscu ( choć tylko z przewagą bramkową nad 2 zespołem - Mieszko Gniezno).
Ostatnio wygrali z Bałtykiem Gdynia 1-0.
Trochę skromnie gdy się zobaczy kto grał w tym meczu :

Lech II Poznań: Karol Szymański Maciej Orłowski, Wiktor Pleśnierowicz, Nikola Vujadinović, Vernon De MarcoTomasz Cywka, Mihai Radut (76. Eryk Kryg), Filip Marchwiński – Tymoteusz Klupś (68. Kacper Friska), Paweł Tomczyk (83. Filip Szymczak), Tomasz Kaczmarek (68. Jakub Pawlicki)

Jak widzicie aż 9 graczy z kadry 1 zespołu wybiegło na boisko we Wronkach, w wyjściowej 11-ce!
Stąd moje zdziwienie skromnością końcowego rezultatu meczu.

Dziwne co się działo z Amaralem ( nie był w kadrze meczowej 1 zespołu i nie było go w rezerwach). Dziwne też, że Pleśnierowicz nie wziął udziału w poniedziałkowym treningu Nawałki, gdy przecież zagrał  cały mecz w rezerwach (jak Marchwiński 

- ten jednak trenował z 1 zespołem w poniedziałek po całym meczu w rezerwach!).
Nijak pojąć!
Może Pleśnierowicz niepotrzebny, a Marchwiński potrzebny? Zobaczymy.
Dziwne też że w 1 treningu Nawałki wziął udział Skrzypczak,

który nie zagrał w rezerwach ( choć akurat jestem za promowaniem Skrzypczaka na środku obrony). No i gdzie nam zniknął Sobol?
Przypominam, że to NAJLEPSZY strzelec rezerw ( 10 goli).
Byli za to także - mój cichy faworyt Norkowski oraz Marchwiński ( ten o którym niedawno pisałem i który idzie jak wodór do góry).

No nic.
Jak napisałem poprzednio , czekają nas ciekawe miesiące, nawet te zimowe kiedy Lech wyjedzie na obóz zimowy do ciepłych krajów..


PS:



Tak przy okazji zrobiłem zestawienie "miejsca" w którym znajdują się rezerwy zespołów Ekstraklasowych
Nie pytajcie co z Wisłą Kraków czy Cracovią. Po prostu 9 zespołów ligowych NIE MA zespołów rezerw!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz