Szukaj na tym blogu

piątek, 17 listopada 2017

JESIENNY WYSYP WPISÓW... cz 2

A co tam? Napiszę po raz drugi.

1 --  Powód jest oczywisty, a jest to zdjęcie i komentarz pod nim  ( znalazłem to na www.meczyki szukając transmisji Eurosport 2)




Obśmiałem się jak głupi i tym sposobem komentarz (zakreślony na czerwono) cyt : " @sielana 1306 -   Na szmatę za droga, a do noszenia się nie nadaje"  ubawił mnie do łez.

Zresztą co to za pomysł sprzedawać w Londynie te "wojskowe sprane podkoszulki" w sklepie sportowym , gdy "powinny iść" w sklepie z odzieżą używaną bo tak wyglądają.

2 -- Powód drugi to zdjęcie z oficjalnej :




I mój komentarz. 
Jakoś jeszcze ( poczekajmy, poczekajmy) nie spotkałem się z tłumaczeniem piłkarza że nie zagrali dobrego meczu  bo " grało nam się źle, bo... Ziemia jest okrągła i przez to mieliśmy problemy z opanowaniem piłki".
Ale cierpliwie czekam.


3 -- I teraz udowodnię ,że nic głupszego niż internet nie wynaleziono. Dzięki jego istnieniu i z roku na rok  ci co mają rozmiękczone mózgi mogą mieć nadzieję , że jednak z nimi wcale nie najgorzej, są jeszcze głupsi ( ci co wstawiają idiotyzmy na net). Zdjęcia nie są montowane, to "czyste żywe screeny".






Niezła mieszanka  głupoty.
Nie ma co.




Na "odkażenie" polecam bardzo gorąco przeczytanie wywiadu z Marcinem Broszem ( wiecie że go BARDZO cenię). Myślę że przeczytać warto, żeby zrozumieć co tak naprawdę się dobrego dzieje w Górniku:

TUTAJ link ==    http://www.przegladsportowy.pl/pilka-nozna/lotto-ekstraklasa,gornik-zabrze-marcin-brosz-w-cyklu-chwila-z-,artykul,829024,1,716.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz