Szukaj na tym blogu

niedziela, 19 listopada 2017

NIEDZIELA 16 KOLEJKA


Obejrzałem obydwa mecze.

Kiepscy-Arka  1-2
widzów ok 8 500

Uparłem się tak na tych "widzów", bo śmieszą mnie dywagacje dlaczego Wrocław mając taki "piękny duży stadion" taki "kiepski kibicowsko".
Dla mnie to żadne zaskoczenie bo Śląsk to ( jak obecnie Lechia)  to klasyczny " balon medialny".
Śląsk był "dobry" gdy grał  "w kórniku na Oporowskiej" Wtedy "trybuny trzeszczały w szwach".
Teraz jest problem.
Zrobiono następną ( jak Lechia) "drużynę z recyklingu" ( Piech,Robak,Madej, kosecka, i tak dalej).
Ot taki "plan na złoty strzał".

Dzisiaj niedoceniana Arka ( przeze mnie też... sorry Solokks), grając jak grała ( czyli po ligowemu) wygrała. A co najśmieszniejsze to Kiepscy strzelili 2 gole ze spalonych ( dlatego ich nie uznano), a Arka miała nawet 2 dodatkowe  "setki" (Szwoch i Siemaszko) więc ci "nie grający porywającego futbolu" mogli wygrać i 1-4.
Gratki dla Arki, bo Kiepscy to po Lechii,Legii zespół któremu życzę jak najgorzej. Co prawda mam pewien problem bo trenerem we Wrocku "Wesoły Janek" , a na ich bramce lubiany przeze mnie Wrąbel.




Legła- Zabrze  1-0

Tradycyjny wynik. Legła tak po 1-0 ciuła punkty, ale ciuła i już na czele tabeli.
Mecz niezły ( jak na ligę gdzie grane są mecze jakości Sandecja-Lech - zresztą NAJGORSZY mecz w tej kolejce !).
Górnik szybki, wybiegany, Legła niezgorsza ( muszę to bezstronnie przyznać).
Miałem co prawda wątpliwości co do "przypadku nieuznanej bramki dla Górnika"  , ale moje "prywatne pomiary" potwierdziły pozycję spaloną Angulo w w "bramkowej" akcji.
Na dowód screen :



Sposób, poziom gry Zabrza skłania do stwierdzenia że to nie koniec "wymarzonego snu Górnika Zabrze".
Dadzą sobie radę, mają w każdym razie już oba mecze z Ległą za sobą ( w sezonie zasadniczym).


PS:
Ciekawy jestem czy znowu p.Stanowski napisze, że "oprawą stadionową zachwycona cała Polska/mówi o niej cała Europa" . Cała Polska , która to zresztą uzbiera pieniądze ,by zapłacić kary za tak "pięknie prezentujących się ultrasów" Ległej.
Czekam z ciekawością  "tym bardziej że to przecież dla dobra polskiej piłki nożnej".



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz