Szukaj na tym blogu

piątek, 13 maja 2016

IM BACK - wróciłem

Jawi mi sie jak zbawienie, to że nie oglądałem meczów Lecha w tzw "fazie mistrzowskiej".
Raptem odpalałem sobie bramki, i to mi wystarczało, bo były to głownie bramki rywali.

Może ta przerwa była więc zbawienna ,bo nie oglądałem tej cienizny, blamażu.
Ciśnienie miałem w dolnej strefie stanów średnich.
Jak wiecie nie oczekiwałem ( już od marca) czegoś wielkiego i spektakularnego więc moje rozczarowania nie były zbyt wielkie, a  nawet podszyte pewną satysfakcją, bo dość wcześnie oceniłem negatywnie Volkova, Nielsena i oczywiście siusiającego Sisiego ( no to raczej nie było zbyt trudne by wydziwiać na ten południkowo-koreański transfer).
W ogóle niewielu zawodników można w Lechu pochwalić , a  Lech to taki  (KKS)Klub Kolejnego Seniora niepokojąco przypominający Wisłę Kraków gdzie "rządzi" Głowacki i Brożek.

Rzygać mi sie chce jak czytam o Radzie Drużyny i o "dobrej atmosferze w szatni" i o tym że "gra sprawa przyjemność piłkarzom".
To trochę brzmi tak jakby chodziło o "rehabilitację psychiczną"piłkarzy, a ich występy na murawie były wręcz czymś zupełnie niepotrzebnym i ogromnie ich stresującym, wręcz niebezpiecznym dla ich zdrowia i fizycznego i psychicznego.
Jakby wystarczał im trening, pogadanie sobie w szatni ,a presja "roboty" nie istniała, bo przecież NAJWAŻNIEJSZE by tym piłkarzom "gra sprawiała przyjemność".
Widziałem wczoraj dziewczynę uprawiającą "nordic walking " ( dla niezorientowanych to chodzenie z kijkami narciarskimi mające poprawić koordynację ruchów) i pomyślałem sobie -- "może to  chodząca ulicami mojego pueblo zawodowa chodziarka nordic walking, może nawet mistrzyni powiatu"?.
Właśnie takimi nordic-piłkarzykami jawią i się Panowie Piłkarze z Lecha.
Amatorzy, nordic walking, joggingu, przebieżek i aż mnie skręca, że kiedyś ja musiałem zapierdalać z zaciśniętymi pośladkami na te moje kilkanaście tysiaków po 15-16 godzin i nie wiedziałem nawet że w dzień padał deszcz.
Gdy tymczasem "piłkarze nie spełniają się na boisku" i uważają kiboli za NIEPOTRZEBNE WYPEŁNIENIE STADIONU!
Dziwię się tym kompletnym idiotom którzy PŁACĄ swoimi bejmami ,by patrzeć na te żałosne podrygi ,gdy w tym samym czasie mogą sobie pójść nad Maltę, zjeść niezły obiad na Starym Rynku.
Niestety nie potrafię powiedzieć że mimo wszystko kocham TAKIEGO Lecha!
Nie kocham.
Bo to tak jakby zakochać się w kobiecie tylko dlatego że to jest kobieta, że przyczyną miłości jest to że to inna płeć!
A przecież to nieprawda, bo zakochujemy się w kimś WYJĄTKOWYM, w wyjątkowej dla nas kobiecie. !
A Lech niestety ( dziś) nie jest wyjątkowy, jest co najwyżej szary jak ściera do podłogi.
Jak obojętna Pani mijająca nas w drodze do pracy o szóstej rano.

Czekam więc by skończyły się te męki i aby sezon ligowy też wreszcie się zakończył.
Zaznaczam... czekam.
Nie oczekując zbyt wiele po następnych miesiącach w klubie kierującym się maksymą "przetrwać" a nie maksymą "zaistnieć".

No dobra, ostatnia kolejka, kolejka kompletnie obojętna dla kibola Lecha ,gdzie mamy mecz w "dole tabeli" Lech-Ruch i mecz w którym oczekuję pustek na stadionie!

Sobota, 14 maja (15:30)
Podbeskidzie B.-B. - Wisła Kraków 2
Śląsk Wrocław - Górnik Łęczna x
Korona Kielce - Jagiellonia Białystok 1
Termalica Bruk-Bet - Górnik Zabrze 1

Niedziela 15 maja (18:00)
Legia Warszawa - Pogoń Szczecin  1
Cracovia - Lechia Gdańsk 1
Piast Gliwice - Zagłębie Lubin 1
Lech Poznań - Ruch Chorzów x   1-1



9 komentarzy:

  1. Podbeskidzie B.-B. - Wisła Kraków x
    Śląsk Wrocław - Górnik Łęczna x
    Korona Kielce - Jagiellonia Białystok 1
    Termalica Bruk-Bet - Górnik Zabrze 1

    Niedziela 15 maja (18:00)
    Legia Warszawa - Pogoń Szczecin 1
    Cracovia - Lechia Gdańsk 2
    Piast Gliwice - Zagłębie Lubin 2
    Lech Poznań - Ruch Chorzów 1 3:0

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykre to wszystko...
    Podbeskidzie B.-B. - Wisła Kraków 2
    Śląsk Wrocław - Górnik Łęczna 2
    Korona Kielce - Jagiellonia Białystok x
    Termalica Bruk-Bet - Górnik Zabrze x

    Niedziela 15 maja (18:00)
    Legia Warszawa - Pogoń Szczecin x
    Cracovia - Lechia Gdańsk 2
    Piast Gliwice - Zagłębie Lubin 1
    Lech Poznań - Ruch Chorzów 1

    OdpowiedzUsuń
  3. GoalAnonims15:05:00

    Ciekawe czy Paulina Czarnota-Bojarska zatypowałaby podobnie?
    (retorycznie!)

    Sobota, 14 maja (15:30)
    Podbeskidzie B.-B. - Wisła Kraków 2
    Śląsk Wrocław - Górnik Łęczna x
    Korona Kielce - Jagiellonia Białystok 1
    Termalica Bruk-Bet - Górnik Zabrze x

    Niedziela 15 maja (18:00)
    Legia Warszawa - Pogoń 1
    Cracovia - Lechia Gdańsk x
    Piast Gliwice - Zagłębie Lubin 1
    Lech Poznań - Ruch Chorzów 1

    PS no to jadymy.... na mecza...
    (bosmy karnet wykupili na Finala PP, to szkoda by było
    siedzieć na d**** w domu.

    P-KoL

    OdpowiedzUsuń
  4. KoKosz15:32:00

    Dzisiaj, to dzisiaj;) Jutro,to co jutro hej....
    Podbeskidzie B.-B. - Wisła Kraków 2
    Śląsk Wrocław - Górnik Łęczna x
    Korona Kielce - Jagiellonia Białystok 1
    Termalica Bruk-Bet - Górnik Zabrze x

    Pozdr Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KoKosz09:40:00

      Ciąg dalszy natąpił:)
      Legia Warszawa - Pogoń Szczecin 1
      Cracovia - Lechia Gdańsk 1
      Piast Gliwice - Zagłębie Lubin 1
      Lech Poznań - Ruch Chorzów x 0:0

      Koniec. Kropka na "i"......Pozdr Teresa

      Usuń
    2. GoalAnonim10:22:00

      i Olejnik z Lisem zawisną na suchym lesie.
      (takie małe sianie nienawiści na koniec)
      KoL

      Usuń
  5. Podbeskidzie B.-B. - Wisła Kraków x
    Śląsk Wrocław - Górnik Łęczna 1
    Korona Kielce - Jagiellonia Białystok x
    Termalica Bruk-Bet - Górnik Zabrze 1

    Niedziela 15 maja (18:00)
    Legia Warszawa - Pogoń Szczecin 1 (obym się pomylił !!!!)
    Cracovia - Lechia Gdańsk 2
    Piast Gliwice - Zagłębie Lubin 1
    Lech Poznań - Ruch Chorzów 1 (pewni wygrają, tylko po co)

    OdpowiedzUsuń
  6. Legia Warszawa - Pogoń Szczecin 1
    Cracovia - Lechia Gdańsk 2
    Piast Gliwice - Zagłębie Lubin 2
    Lech Poznań - Ruch Chorzów x 0:0

    OdpowiedzUsuń