Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 29 stycznia 2018

SWIAT SCHODZI NA PSY

Powoli świat schodzi na psy.
Zgodnie z 24 000 letnim cyklem ( zgodnym z precesją Ziemi)  jesteśmy obecnie w "czarnej dupie".
Nie trzeba jednak mieć wiedzy z zakresu archeologii,astronomii, kalendarza Majów, by to wiedzieć.
Wystarczy posłuchać tego --> " wiadomości w środkach masowego przekazu mijają się z prawdą" i ten tekst wyemitowano "samobójczo" w "rządowym" radio 24. ( Jedynka).
A co zabawne dzień wcześniej słuchałem prawd objawionych , jak to "spisek" spowodował ujawnienie grupki nazistów, bo KTOŚ "wymierzył reportażem ostrze w dobrą zmianę" kiedy  przyjechał Amerykanin, kiedy obradował sejm, kiedy ... kiedy... kiedy... ha ha ha ha
To znaczy jak jest?
Wczorajsze wiadomości były prawdą, a dzisiejsze nie są prawdą?
No to może PRZED  informacjami włączać będzie się brzęczyk sygnalizujący "nieprawdę" ?

Co to ma do piłki?

A to że dziś przeglądając "informacyjną słomę" ( zmieloną już wielokrotnie) trafiłem na INTERII NA to :



Czyli nieistotny był Izrael, komisje, punkt siódmy, afera Golda-Ambera , swastyka ułożona z batoników mlecznych ( nie widziałem bo nie mam telewizora>>> pewnie nic nie straciłem.Batoników nie lubię).
Bo przecież i tak INTERNET ŻYŁ transferami Legii !
Przy okazji uwaga, że w Warszawie panuje NIEDOPUSZCZALNY seksizm na granicach mobbingu i molestowania , bo zgodnie z "poprawnością płciową" Legia to kobieta, i powinno być " Internet żył transferami MISTRZYNI POLSKI".

Szczególnie żył tak wiarygodny informacyjnie portal jak Facebook czy Twitter. ( nobilitowany tym że tam o nadchodzącej wojnie wstawia twity Trump).
No i na dodatek 'statystyki wysmażyła" tak "znana ogółowi wiarygodna  firma" jak.... "SENTI ONE".
Firma tak samo dobra i wiarygodna jak firma "Informacje Z Magla" czy "Ekspresowe Usługi Pralnicze".

No i dowiaduję się że  "" Zdecydowana większość dyskusji (zazwyczaj około połowy wzmianek) odbywała się na portalu Facebook. W przypadku Eduardo da Silvy było to prawie 49 proc. wypowiedzi. Dyskusja odbywała się też na Twitterze czy portalach kibicowskich, takich jak legioniści.com czy legia.net."".

To ja się pytam, a gdzie ta dyskusja miała się odbywać?
Na portalu " White Plate" ( kulinarnym), Pomponik ( wiadomo) albo na stronach Guardiana?

Ubawiło mnie zresztą liczenie procentów które obrazują ilu facetów a ile kobiet wpisywało uwagi na temat poszczególnych tzw "gwiazdorów".
Zabrakło mi statystyk w rodzaju === ilu emerytów , a ilu rencistów wypowiadało się na legijny temat oraz ilu "prawdziwych Polaków" tam "dało głos".. Bo przecie nijak na fejsie dojść czy tak naprawdę pisze chłop czy baba ( vide - "Janko Buszewska... he he), Polak czy emigrant zarobkowy.

Na dodatek wczoraj słyszałem euforyczny komentarz jak to fajnie że się tak wybuchowo rozwija "e-sport".
Teraz czekam na "grille" spędzane na Twitterze i badania krwi pobierane przez e-maila, a także porody przyjmowane przez Instagrama.
Niech ktoś mi powie i to " dużymi literami" ,że świat  wyraźnie nie schodzi na psy to zmienię okulary, na różowe !

Nie do końca jednak jeszcze nadzieja umarła bo powiało czymś normalnym gdy oglądnąłem sobie filmik spod tego linku : http://www.lechpoznan.pl/lech-tv,7,byc-jak-ewa-pajor-poznajcie-mlode-lechitki,46816.html
Kiedy słuchałem co mówią  podekscytowane młode "piłkarki nożne" to od razu czarnowidztwo zrobiło się jakby  bardziej szare.
Bo przecież e-sport to nie sport, e-papierosy to nie papierosy, a wódka 35% to nie jest wódka tak jak schabowy z soi nie będzie smakował tak jak NORMALNY schabowy !

Jeśli przeczytaliście co napisałem zrozumiecie dlaczego ostatnio tak mało piszę, bo ... najnormalniej w świecie nie mam sił na.... e-sport  oraz "najprawdziwsze wiadomości" .






2 komentarze:

  1. Goal Anonim09:59:00

    Wiesz, a ja tam lubie jak są POLSKIE rządowe media,bo tak moge sie
    bezposrednio dowiedziec, co robia i mysla, a nie za posrednictwem
    90% w Polsce mediow szwabskich, zydowskich i ruskich.
    Takze Twoj lokalny *GLOS X* czy *RADIO X* to szwabskie nasiono,
    ze juz pominę lewackiego Facebooka, Tweetera i YouTube gdzie wlasnie
    neokomuna zaczyna robic swoją znaną WOLNOSC SLOWA
    P-KoL

    OdpowiedzUsuń
  2. GOAL
    Wszystko to szum wody spuszczanej w sraczu. A większość to bredzenie faceta po wypiciu 0,7 litra wódy z gwinta. Sam wiesz... pijanego można zrozumieć WYŁĄCZNIE po pijaku.
    Na trzeźwo to tylko bełkot, zatem NAPIJMY SIĘ !

    OdpowiedzUsuń