Szukaj na tym blogu

wtorek, 16 stycznia 2018

LETKIE PIERDKI

Co jakiś czas mam ochotę na coś ekstra. Nie tylko liczby, recepty "jak dogonić Barcelonę", sprawozdania z meczów.
Akurat teraz gdy za oknem pada śnieg czas by nieco wyluzować. Nasi w Turcji "ładują akumulatory" ( AKUMULATORY  to byl kiedyś akademik w centrum miasta. A w nim klub/dyskoteka więc skojarzenia z akumulatorami mam niekonwencjonalne i przyjmuję z przymrużeniem oka ten wyświechtany zwrot "ładowanie akumulatorów"), a ja tak sobie dziś będę "swobodnie popierdalał".

1. Jak wiecie śledzę  "w ruchu ciągłym" przemieszczanie się młodych graczy Lecha i cieszą mnie każde wieści że idą oni "w górę".
Ja swoje wiem, ale teraz sprawdzę czy Wy znacie graczy Lecha. W tym celu wrzucam nieco niekonwencjonalne fotki graczy Kolejorza i zapytowywuję: jak nazywają się ci gracze ze zdjęć.









2. Mam swoich "ulubionych graczy" i po tej "jasnej i ciemnej stronie mocy".
Niekoniecznie są to gracze którzy występują w  Kolejorzu. Po prostu ot tak "wpadli mi w oko" i śledzę ich losy.

W grupie "ciemniaków" brylują oczywiście: Trytko, Korzym, Buksa.
Tak się składa, że stanowią oni idealne odzwierciedlenie debilnej mody o tym że "ważne by napastnik był silny" No tak ważne, ale co powiedzież skoro ci których wymieniłem "sprzedają" prawie wyłącznie  sposób gry "siła razy ramię" oraz "brakujące drużynie kilogramy i centymetry" (Adam Buksa -  191 cm i 78 kg).



Ostatnio oznajmiono że "młody uzdolniony napastnik Adam Buksa" zmienił klub. Został wypożyczony do Pogoni z Lubina i portowcy te "brakujące kilogramy i centymetry" jak chcą, będą mogli  wykupić po sezonie.
Gotowy jestem  założyć się o każde bejmy, że Buksa ( jak dla mnie fenomen... wzięty nawet do kadry u-21 onegdaj) NIE ZOSTANIE wykupiony przez szczecinian. Ciekawe jednak po co go biorą na te pół roku?

Żeby nie być gołosłownym przypominam że 21 letni Adam Buksa , będzie "grał" ( czytaj siedział na ławce) już w 3 klubie ekstraklasowym . Spędził w nich ( na razie) 3,5 sezonu, zagrał 46 meczów (!!!) i strzelił w tym okresie ( napastnik przecież) aż PIĘĆ BRAMEK.
Ktoś się chyba u Paprykarzy z "ujem" na łby pomieniał ( o czym zresztą też świadczy wcześniejsze wypożyczenie do Pogoni Pana Piłkarza Formelli).
A ja ciekawy jestem jak dalej będzie "się rozwijała kariera" Adama Buksy.



3. Ofensywa transferowa na froncie wschodnim
Na przełomie grudnia/styczna naczytałem się "do upadu" jacy to gracze ( a może i nawet gwiazdorzy ze względu na wiek i siwiznę -Eduardo) przyjdą do Legii i kogo mają "na celowniku".
Wtedy moim komentarzem na ten wysyp sensacyjek był o taki obrazek jak niżej


Myślałem wtedy że o wiele za mocno przegiąłem ze złośliwością.
Ale NIE!
Dziś czytam  na Interii TO:

 I przyznam szczena mi opadła na gelbę.
Stawiałem na Zanzibar jako cel transferowy CWKS-u, a tu okazuje że niewiele się pomyliłem.
"Na celowniku wojskowych" jest kapitan Reprezentacji Mauritiusu.
Co za "jsnowidztwo". Może zacznę "sobie dorabiać" w tym biznesie ?



4. Jako smakowity dodatek do posta coś "z innej pólki" ale tak samo jak info o "transferze" Buksy czy "gwiazdorze" z Mauritiusu po prostu wręcz miotające o glebę!

Będzie fotka i zrzucik... i będzie bez komentarza.
Dobrej zabawy!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz