Szukaj na tym blogu

niedziela, 10 grudnia 2017

LECH CRACOVIA 1-0 ( jak w tym dowcipie co jest poniżej)

Dość znany dowcip, ale go lubię więc zaryzykuję.

Przychodzi facet do super modnej restauracji ze swoją kochanką.
No i by jej zaimponować zamawia  baaaardzo drogą zupę , z gniazd jaskółczych.
Kelner przynosi dwa talerze zupy, z dodatkami na osobnych talerzykach i dyskretnie się oddala. Pojawia się po  zjedzeniu i grzecznie pyta:

-  I jak zupa? Smakowała Państwu?
- A wie pan taka droga ta zupa ... ale... dupy nie urywa
Na to kelner :
-- Spokojnie,spokojnie... trzeba poczekać tak około pięciu minut.

:-)  :-)

Taki był i ten mecz. Sporo luda na trybunach ( co tak oczywiste w tej kolejce nie było
- Sandecja-Jaga  w Niecieczy mniej niż 1 000
- Pogoń Lubin  2 634
a w Poznaniu  20 692.

I co z tego że głównie dzięki akcji " Kibicuj z klasą" i dzięki dzieciakom. I ja dawno temu przyszedłem na stadion pierwszy raz i tak mi zostało, ta piłka ( miałem wtedy może 4 lata). Nawet tych najmłodszych widzów TRZEBA SZANOWAĆ ! Twitter i lajki na Fejsie niewiele tu dobrego zrobią.

Sam mecz był taki jak zupa w dowcipie czyli "dupy nie urywał" i nie urwał nawet po obejrzeniu powtórki.
Nie będę pisał "liczy się tylko zwycięstwo" bo "podniosłem Lechowi poprzeczkę" i powiem tak - liczą się dla mnie tylko SAME ZWYCIĘSTWA! Czyli jeszcze dwa z  Lubinem i z Brukiem.
Inaczej sezon będzie dla mnie BAARDZO cienki (i nieważne ,że dzięki słabości innych Lech tak wysoko w tabeli). Wiem, nie jestem oryginalny, ale pocieszam się że kibol generalnie myśli tak samo bo on wie co jest czarne, a co białe.

Docenić trzeba Jevtića i tyle tego. No i tradycyjnie obronę ( Cracovia- 1 celny strzał w meczu).
Reszta to "ligowi kopacze", ni mniej ni więcej.
Szkoda Makiego, mam nadzieję że ten ambitny lechita wyjdzie szybko z tej kontuzji .

No i teraz obrazki:








Jak widać ze statystyk , w drugiej połowie gracze Cracovii chyba się wściekli czy jak.
1 połowa = faulowali 6 razy, a w drugiej = aż 16 razy !



Powyżej statystyki dwóch rozgrywających



No i powyżej statystyki tych co strzelali i trafiali najczęściej.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz