Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 18 lipca 2016

PONOĆ PIERWSZA KOLEJKA NAJLEPSZA

Przyznam, mnie zwykle najbardziej cieszy "pierwsza kolejka".
Generalnie pierwsza 50-tka.
Potem niezła jest druga i trzecia i czwarta, potem bywa różnie... he he he.

Oczywiście potrzeba też mocnego alkoholu by "kop" był odpowiednio skuteczny.

Trochę w oglądaniu ligi namieszała mi pogoda ( zawsze ponad zezowania w "zyzola" wolę książkę i taras przy domu).
Czyli , jak pisałem, oglądałem całe mecze Wisły Płock, Lecha i Arki ( z Termalicą).
O Lechu pisałem.
Pozostałe dwa zespoły dlatego oglądałem bo chciałem zobaczyć jak grają  Arkadiusz Reca ( skrzydłowy płocczan) i tak reklamowany przez solokks-a Michał Nalepa ( Arka).
Reca grał, Nalepy nie było nawet w 18 meczowej. Poszukałem na stronie Arki i  nie znalazłem  tam wytłumaczenia ( ma on z klubem z Gdyni kontrakt do czerwca 2018).
Lech "niby się przymierzał do " M.Nalepy, ale nic  z tego nie wyszło, a może była to tak zwana " dziennikarska kaczka z jabłkiem w pysku".. he he ( może coś wie solokks- przecież kibol Arki!).

Reca grał i grał samolubnie. Gdybym miał go porównać do Maków to wolałbym ich niż gracza Wisły P.
Sama Wisła potwierdziła swoją wygraną, że Lechia to " reklama , pic i fotomontaż".

Co do Arki ( jak napisałem  Nalepa nie grał) to grała po 1-ligowemu. Czyli ani żle ani dobrze. Widoczny był u nich brak napastnika. Sytuacji bramkowych za wiele gdynianie nie mieli.
A w Termalicy ciekawostka ,bo wywalono Mandrysza ( bardzo przedwcześnie) i tą ekipą kieruje dzisiaj Czesiu Michniewicz.
Termalica zresztą to ulubione "dziecko" ( jak widać w czasie transmisji) zarówno Canal+ ( wytłumaczalne bo w Niecieczy dyr.sportowym jest Baszczyński udzielający się niedawno w Canale) jak i Eurosport 2 (tu układy towarzyskie- na trybunach Listkiewicz a i komentator Euro. Hajto jak najbardziej pozytywnie nastawiony do "słoników").

Hajto komentując dzisiejszy mecz dawał popisy "krasomówstwa" (niczym Strejlau) i tylko przez ostatnie 10 minut odnotowałem takie jego "wejścia":
---   Warcholak od 75 minuty fizycznie opadł z sił (???)
--     Arka nabrała wiatru w żagle
-     to jest właśnie Jovanović, który nie boi się grać (???)

Co do pierwszej kolejki to ciekawostką jest ,że GOŚCIE  NIE WYGRALI żadnego MECZU .
Były 2 remisy ( Lech+Legła) ,a poza tym 6 meczów pzostałych to wygrane gospodarzy, którzy strzelali gościom minimum 2 bramki.
Bramek w sumie było sporo bo 23.
Niespodziewanie łatwo Cracovia "ostrzygła" Piast , który jeśli się nie wzmocni to marny jego los.

W środę następne typowanie-  2 kolejka.

PS:
Odszedł z Lecha Ceesay. Jak Lovrencics , Kriviec zaczynał znakomicie, ale potem oklapł. Może to stąd że "zajebał mu BeLeszyński" i pauzował chyba z rok? Leczył się?
Dziwne jest że wraca do klubu z Goeteborga , z którego przyszedł, do Szwecji.
Jakoś nie będę za nim płakał bo trzymam kciuki za rywalizację na prawej obronie Kędziora-Gumny.
Z niecierpliwością czekam na komunikat jakie dalsze losy Karola Linetty.
Stawiam na Belgię.
Ciekawe też gdzie "wyląduje" Kadar?
Tu nawet nie ma za wiele sygnałów i "przecieków".



2 komentarze:

  1. GoalAnonim13:20:00

    Czesc!
    Widzę ze dobra forma przynajmniej Ciebie nie opuszcza.
    Mógłbys byc wzorem nie tylko dla pilkarzy Lecha, ale i dla typerów
    z naszej podwórkowej "ligi".
    Oczywiscie, bywasz kontrowersyjna (a i lekko wulgarny czasem)
    ale chyba na tym to wszystko polega.
    Nic to. Oby wreszcie szczescie wróciło do LECHA, bo chyba tylko dlatego
    nie wygrywamy.
    Ten element musimy dopracowac. Koniecznie!
    P-KoL
    PS usun te obrazki z cyklu "Nie jestemm robotem" bo to dyskryminacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Goal za parę miłych słów.
      Zawsze rażniej jak widać, że "strzały nie idą w trawę".
      Co do kontrowersyjności to tak wychodzi czasem bo nie silę się wcale na nią ( jak to np robi WESZLO czy KKSLECH.com). A to przecież "nieżle nabija lajki".. he he.
      Co do logowania się i debilnego systemu to sorry , reklamacje proszę do innego okienka ( YAHOO). Sam chciałbym żeby "dyskusja szalała" ale nie mam po prostu bejmów na płatną domenę i informatyka.
      Więc mimo , że wiem iż to podniosłoby rangę, poziom i atrakcyjność bloga to (niestety) mój blog pozostanie "kameralny".
      Pozdrawiam Waldas

      Usuń