Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 13 czerwca 2016

EURO NR 2 - poniedziałek 13 czerwiec LIVE

Oglądałem spragniony DOBREJ piłki mecz Czechy-Hiszpania i dostałem "czeski zamek" i "hiszpański koronki".
Słabo, bo 1 bramka, wybijactwo i hiszpańskie pchanie się środkiem i może ze 3 kontrataki Czechów. Bramka padła bo musiała. Czesi nie ujechali daleko z "irlandzkim stylem gry" i tak naprawdę mnie rozczarowali jak i Słowacja.
Czekałem na WIĘCEJ gry i bramki! Dostałem tradycyjne już 1-0 po takim sobie meczu.
Na poparcie tego co się działo OBRAZKI....





Zaraz potem Szwecja-Irlandia i nie spodziewając się niczego wielkiego oglądam mecz "z doskoku" będąc świadkiem mizerii Szwedów, którzy byli GORSI i strzelali tylko Irlandczycy ( bramka na 1-0 a potem samobój). Irlandczycy pokazali irlandzki pazur i nie mają się czego wstydzić. Szwedzi... na poziomie Szwajcarii czyli bezbarwnie i słabo.


Szykowałem się na mecz Belgia-Italia, uważając że to będzie najlepszy mecz w tej fazie rozgrywek.
I powiem tak, mimo ze trzymam kciuki za Belgami to jednak Włosi są o ten włos piłkarsko lepsi. Grają o ułamek sekundy szybciej, dobrze w obronie no i bramka dla nich w 1 polowie to coś pięknego- podanie prze POŁOWĘ BOISKA  na dobieg do nogi, w 11tkę przecienika, wybiegnięcie na pozycję i gol.
Powiem ,że bardzo dawno nie widziałem tak cudnego dogrania.
Zresztą Włosi mieli następną setkę, gdy tak naprawdę to Belgowie strzelali groźnie tylko z dystansu ( bodajże 2 razy). Pozostaje takie wrażenie, że "makaroniarze" są piłkarsko konkretniejsi.
Aż nie mogę doczekać się na następne 45 minut, bo to zdecydowanie NAJLEPSZY mecz dotychczas rozegrany.

I taki to już zostanie bo i w 2 połowie intensywny, okazje bramkowe z obu stron choć znowu Włosi byli konkretniejsi, szybciej grali i  dobili rywali w 92 minucie strzelając drugiego gola.
No... makaroniarze pokazali duży kawał futbolu, Belgowie wyglądali na ich tle jak zdolni, ale tylko uczniowie.
Ciekawie będzie w tej grupie i nie jestem znów taki pewien czy Belgia grająca tak jak dzisiaj ( dość schematycznie, bo głownie na potężnego Lukaku) zajdzie daleko.
Najlepsi Belgowie to ich bramkarz Tibo Courtois, Vermaelen, Mertens, Hazard. De Bruyne zagrał po prostu słabo.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz