Szukaj na tym blogu

sobota, 25 lipca 2015

2 KOLEJ SOBOTA - LECH WYGRYWA... sędzia wuj .....

KGHM - Korona  0-2
widzów 4 219

Jak na początek ligi, pierwszymi meczami po wejściu do niej "miedziowych" strasznie mało kibiców na trybunach. Może w kopalniach miedziowych sezon urlopowy?
Przyznam, oglądałem mecz dopiero od 70' bo nie liczyłem na "wodotryski". Może i były , ale statystyki tego nie potwierdzają .
OBIE drużyny po 2 CELNE STRZAŁY W MECZU !!!!
KGHM strzelało jak z kałacha bo 14 razy, Korona 6, a celnych na lekarstwo.
Podziwiać skuteczność Korony ( 2 celne = 2 bramki = z wolnego+ z akcji).
KGHM grało systemem "miliona dośrodkowań" co na , tradycyjnie, grającą dobrze w powietrzu Koronę nie mogło się sprawdzić.


Lech-Lechia  2-1
widzów  13 821

Przyznam emocji ( przed Basel) przed tym meczem we mnie niewiele.
Każdy rezultat dopuszczam bo... kontuzje...bo perspektywa meczowej eliminacyjnej środy...bo zmęczeni po środowym meczu z FK Sarajewo... bo Lechia zdesperowana by z tego skorzystać.
To "tylko" liga, a nie "prawdziwy mecz".
Takie to myśli chodzą po mojej głowie na pół godziny przed pierwszym gwizdkiem na Bułgarskiej.

Skład Lecha poniżej:




Pomyślałem - noż kurde po co z Trałką Dudka? W meczu "do wygrania" ?
Wiadomo przecież że asysty i bramki w wykonaniu obu graczy to klasyczne "święto lasu" i jak Trałka miał asystę z Sarajewem to plan wykonał na pół sezonu, minimum.

I niestety, po zakończeniu 1 połowy sprawdziły się moje obawy.
Dudka najgorszy w Lechu. Poci się biega ( mało dynamicznie) gra twardo, ale i niecelnie podaje powodując stres u pozostałych , a do tego łapie żółtą kartkę ( już  w 16') potwierdzając że  ma za wolne reakcje o te pół tempa, "za ciężką nogę".
To zdecydowanie najsłabsze ogniwo w Lechu.
Potwierdzenie klasycznej mądrości "dobrymi chęciami piekło wybrukowane"  :-)
Szkoda też 2 bardzo dobrych okazji Robaka, a bramka Hamalainena superowa!



    



  2 połowa
Emocjonująca bo i wyrównanie i bramka dająca wygrana bodajże w 92 minucie.





            

  Ja nie mam słow na: 

1- pracę sędziego. Wypisałem sobie zdarzenia i tylko te 4
    - 55' oczywiste pchnięcie w plecy Robaka który wychodzi sam-na sam przez Janickiego. Sędzia ślepy jak kret,KARNY! Nie... gramy
    - 61' podobna sytuacja Janicki i Hamalainen pracują łapami a Hama wychodzi na wolne pole i ma niedaleko do pola karnego i co? Hama ponoć fauluje !Wolny dla śledzi
    - 62' kopnięty w buta w polu karnym Pawłowski się wywala i co? Nic z tego, sędzia szuka laski dla niewidomych!
    - 80' Kuświk uderzył (!!!) dłonią W TWARZ i to był CELOWY cios, CZERWONA!
Gdzie tam. A przecież to normalne chuligaństwo  i czerwona z rozdzielnika !
......
Wcześniejszych "niby fauli" na lechistach nawet nie będę komentował .Bo śledziki padali jak.... śledzie, głownie z głodu, by "uzyskać stały fragment gry..

2. Bramki można tracić, ale kiedy rywal zdobywa co mecz bramkę ze stałego fragmientu... ręce opadają!

3. Karol wróć bo Dudka dobry tylko  by wchodził w 85 minucie!

4. Tragiczna gra Jevtića, słaba Pawłowskiego i Lech gra bez skrzydeł prawie cały mecz

5. Brawo Trałka, Hamalainen, obrońcy- mimo wszystko, Robak - też mimo tych dwóch niewykorzystanych okazji ( ale JUŻ SĄ!)

6. Obie bramki dla Lecha  ładne- pierwsza po "artystycznym strzale", druga po przepięknej akcji  
 http://ekstraklasa.tv/bramki/lech-lechia-2-1-co-za-akcja-lech-zdobywa-zwycieskiego-gola-w-katalonskim-stylu-robak/f2x6n3
Policzyłem w tej akcji było SIEDEM PODAŃ ,a rywal tylko biegał jak w grze w dziada.
No nie wierzyłem własnym oczom !!!!!!
    

  A tak w ogóle  ............"TRAŁKA DO KADRY" !!!!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz