Szukaj na tym blogu

czwartek, 14 kwietnia 2016

KRÓTKO I NA TEMAT ( oraz prostuję moje pomyłki przy podliczaniu typertki w 30 kolejce)

Zbliża się koniec ligi i bardzo ważny mecz PP.

Z kilku powodów nie będę miał możliwości oglądania meczów w telewizji kodowanej ( necie też).
Liczę na to że ""państwowa telewizja" szarpnie się na transmisję z finałowego meczu PP 2 maja.
Byłoby  fajnie.
Jak zwał tak zwał jest jeszcze "telefon do znajomego" w odwodzie.
Jeden z NAS jedzie do Warszawy i będzie na meczu pucharowym.

Jaki to wszystko będzie miało wpływ na bloga?
Myślę że tak od 15 kwietnia do 10 maja blog zostanie nieco "przyhamowany".
 Może dam radę coś napisać, ale będą to wpisy raczej sporadyczne. Do tego blog będzie na bank "odchudzony" z "graficznych wodotrysków", dołączanych zdjęć, zrzutów, a zestawienia typerskie będą w najbardziej z surowych postaci.

Widzę jakie są statystyki  odwiedzania bloga stąd dla tej grupy ludzi , uznałem, należy się taki komunikat.

Jak zwał tak zwał, będę za to śledził co się dzieje w prasie ( będzie kiosk niedaleko) i pewnie obowiązkową lekturą będzie  pomeczowy, poligowy "Przegląd Sportowy".
Czyli tak jakbym wracał " do korzeni", kiedy z emocjami ( jeszcze jest, czy już nie ma) biegałem do kiosku w poniedziałki pomeczowe po Przegląd Sportowy stając w kolejce w której słyszałem co chwila "od okienka" - "proszę Przegląd Sportowy i SPORTY".... he he he.
Było, minęło, wspomnienie zostało.

Nie od rzeczy ( kiedy jeszcze mam dostęp do kompa) będzie wspomnieć, że przed meczem ligowym Legia-Lech jakby nastrój w "poznańskiej PYRLANDII" nieco się polepszył ( wracają gracze po kontuzjach, chorobach) choć raczej w gronie typerów to się nie odbiło i na razie typowana jest wyłącznie wygrana Ległej.




PS:  korekta typerki za 30 kolejkę!


"Jeden z typerów" słusznie zwrócił mi uwagę, żę narobiłem błędów podsumowując typowanie po 30 kolejce ligowej.
Faktycznie, nagrzebałem ( pijany byłem czy psi huj?... he he he)

I tak:
Teresa - policzyłem za dużo jeden punkt ( typowała remis meczu Śląska , a przecież oni wygrali)
              ma obecnie po korekcie (-1pkt) = 95 pkt.
piotrxx - walnąłem się w dodawaniu = powinno być 80+5 = 85
Ryzyk  - tu podobnie jak Teresa ( była wygrana Kiepskich, typował remis) więc (-1) i ma 82 pkt
waldas - i u mnie ta sama pomyłka co u Teresy i Ryzykanta. Czyli ugrałem nie 6, a 5 pkt i mam=82

Porobiło się, ale teraz "u bram" podzielonej fazy mistrzowskiej jest ( mam nadzieję) wszystko OK.
Te zmiany wpisuję w zestawieniu  typerów w poprzednik wpisie bloga.
Pozdrawiam i "sorry Winnetou"...   ;-)




1 komentarz:

  1. Goal (zdaniem sędziego)12:07:00

    Hey!
    Widzę że przed parotygodniową rehabilitacją w szpitalu bezwificznym
    zrehabilitowałeś się sam w... TYPERCE (rzecz świeta!)
    Jak to mówili w CKM (Centralna Kuźnia Młodych w 60 min/godz)
    "Uważajcie na przeszłość.... bo w przyszłości, to My będziem na was uważali!"
    Powodzenia KoL-Goal

    OdpowiedzUsuń