Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 9 czerwca 2014

GDYBY PIERWSZY STRZAŁ NIE POSZEDŁ W TRAWĘ

Tytuł taki przewrotny, bo aż mnie zwaliło ze śmiechu kiedy przeczytałem to o Salamonie  w przeglądzie Sportowym:
"Zawodnik, który może grać na środku obrony bądź pomocy, z Rossonerimi związał się ostatniego dnia stycznia 2013 roku na okres czterech lat. Po półrocznym okresie, gdy nie rozegrał ani jednego meczu dla Milanu, został wypożyczony na sezon do Sampdorii Genua, gdzie pod skrzydłami trenera Sinisy Mihajlovicia zagrał w barwach 14 drużyny Serie A zaledwie dwa spotkania. Najbliższy sezon spędzi również na Stadio Luigi Ferraris.
Jednocześnie, w ramach rozliczenia za transfer Salamona na San Siro powędruje reprezentant Włoch Andrea Poli, który dotychczas był jedynie wypożyczony do Milanu z Sampdorii. W zeszłym sezonie pomocnik rozegrał w drużynie Rossonerich 26 spotkań, strzelając 2 bramki."


Przydałaby się niejednym tabletka "na pamięć".
Tym co pisali że Salamon to talent na skalę światową , że interesuje się nim BARCELONA  albo jakiś inny REAL.
A tu parafrazując wypowiedź (przytomną Rzeżniczaka) można powiedzieć o Salamonie : "no tak... wybiera się do REALA... na zakupy co najwyżej".
Zwróćcie uwagę za kogo został wymieniony Salamon ( Andrea Poli- 2 bramki!).
To trochę tak jakby w Milanie powiedzieli " no dobra dajcie tego co  namówił nas na tego Polaczka i powiedzcie żeby "winny tego transferu"  wymienił Salamona za KOGOKOLWIEK".

Ja od razu (po tym rozpętaniu tej medialnej piany-Real, Barca, Milan) puknałem się w czachę. Do tego te "zdalne/dziennikarskie powołanie do kadry" na mecz z San Marino i zachwyty komentatorów w stylu "och jak ładnie przyjął piłkę" gdy ja widziałem kolesia nijak lepszego od naszego "nieco ułomnego" Marcina Kamińskiego.
I wyszło na moje!

Pochwalę się sam, bo nikt mnie nie pochwali :: wyczułem Rudnevsa, Lovrencicsa, wspomniałem o Szady, najwcześniej pisałem o Kownackim, śmiałem się z "boskości" Salamona, doceniłem Linetty i Kendziego.Strasznie żałowałem że pozbyto się Drygasa Jakoś nie pasował mi Ceesay i nie pasuje Arajuuri. Nie byłem fanem Ubiparipa i nie jestem Claasena, Formelli i Gostomskiego. Tu się chyba nie pomyliłem i nie mylę.
Jestem raczej ( musiałby znowu przegrać z Żargilisem) zwolennikiem Mariusza Rumaka, którego uważam za coraz lepszego trenera, robiącego największe postępy w całym klubie.

Przyznam też samokrytycznie że zupełnie  nie wyczułem słabej klasy : Ratajczaka- gdzieś tam błąka się na peryferiach futbolu,Frąckowiaka- stracony talent bramkarski...eeech... Cierpki - zniknął na amen w tej Miedzi, przeceniłem Jakóbowskiego, strasznie zawiódł mnie Zgarda, oczekiwałem więcej po Możdżeniu (który jest po prostu przeciętnym kopaczem), nie doceniłem Trałki (tak, tak przyznaję).

Jak widać z tego zestawienia, więcej miałem "dziesiątek" niż "totalnych i rozpaczliwych pudeł".
I dobrze.

PS:
A tak przy okazji wrzucam drużynę która "przewiozła" CWeLkę 3-0 w Centralnej Lidze Juniorów --
Lech: Szady – Siwek, Banaszak, Wolak, Rogala – Gawron, Gieraszek (46. Rymar), Serafin (58. Janicki), Sanocki (77. Nowicki) – Bzdziel (58. Szubertowski), Kurbiel

I ciekawe jest KTO z tej grupki ZROBI KARIERĘ?
Na razie (byli powoływani już w swej karierze do różnych U-PZPNu) najbardziej znani z tej grupki to :: Szady, Szubertowski, Banaszak,Janicki.
A ponoć  na tle kolegów wyróżniał się też Sanocki.
No ciekawe, zobaczymy jak będzie dalej. Teraz dwa mecze z Wisłą w półfinale- 15 i 19 czerwca (kolejno-Kraków i Poznań).





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz