Szukaj na tym blogu

środa, 22 kwietnia 2020

ROBI SIĘ CIEKAWIE

No dobra, ponoć liga "się dogra".
Nijak mi jednak wyobrazić sobie te "podrygi".
Podrygi, bo nijak mi sobie wyobrazić wszystkie mecze w kolejce bez publiki, a potem mecze przez kilka/kilkanaście kolejek.

No bo :
1- kiedy badać sędziów (przed terminem meczu)?  Piłkarzy, trenerów, kierownika drużyny też to dotyczy. Kiedy takie badanie będzie "dopuszczające i bezpieczne" ?
2- kto będzie podawał wykopane piłki? Przebadane szczuny? Pracownicy klubu?
3- jak się kąpać PO meczu?
4- Jak siedzieć w szatni?
5 - co z wymianą proporczyków przed meczem
6- czy piłkarze wyjeżdżać będą w dniu meczu? No bo jak tu mieszkać w "nieodkażonym hotelu" ?
7- gdzie będą jadać "na wyjeździe" ?
8- co jeśli u rywala stwierdzi się "wirusa"? Będzie walkower? No chyba nie bo nie wynika to ze złej woli rywali a z "dopustu Bożego" ( zarażenia).
Walkower nie.... to co? Kwarantanna CAŁEJ drużyny minimum 2 tygodnie? A jeśli tak to co z zaplanowanymi meczami tej drużyny?

Masa pytań, bo przyjmijmy realnie, że "wirus nie odpuści". Będziemy z nim "żyli" i się GO bali, to pewne.
Piłka będzie jakaś dziwaczna, zmutowana, coś jak kobieta z brodą.

Może ktoś jeszcze DOPISZE do tego mojego "meczowego wydziwiania  w czasach pandemii" coś czego nie dostrzegłem? Co umknęło mojej wyobraźni?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz