Szukaj na tym blogu

sobota, 21 lutego 2015

Panie przodem.. JAGA RZĄDZI !

Śląsk-Jagiellonia  0-1
widzów 9 097

Odpuściłem wcześniejsze dwa sobotnie mecze, niewiele straciłem ( przeczytałem sobie o nich w relacjach LIVE).

Tak jak przypuszczałem : Zawisza, GŁęczna, GZabrze to raczej drużyny dolnej częsci tabeli.
Na pewno niespodzianką jest to że Lechia nie dała rady cienkiemu Zawiszy. Zmiany zmianami w Gdańsku, ale  tej drużynie brak "czegoś".
Nie zdziwię się  jak się nie załapią do pierwszej ósemki, że będą od nich lepsi .

Mecz we Wrocku fajny. 
Od razu widać, że grają te "lepsze ligowe drużyny". Fajerwerków może brak, ale widać że "piłka nie przeszkadza", widać że i jedni i drudzy nieprzypadkowo są na czele tabeli.
Jak coś bredzono o "dobrze zorganizowanej Pogoni" to komentatorzy powinni sobie oglądnąć grę Jagi.
Nie ma tam może "gwiazdorów" ,ale białostocczanie nie panikują, świetnie grają z kontrataku no i z niewielu okazji wyciągają maxa (po 1 połowie- Śląsk strzela 10 razy/3 celne, a Jaga 4 strzały RAZ celny i BRAMA!).
Druga połowa to spektakl "Jak oni tego nie strzelili"- Paixao, Piątkowski. Impotencja strzałowa Śląska i konsekwetna w obronie Jaga.
Do końca nie wierzyłem, że Kiepscy poradzą sobie z Jagą.
No i na razie Jaga rośnie na "królową polowania" = 2 mecze z faworytami i 6 punktów.
Ostatnio pisałem SZACUNEK teraz wypada napisać .... Ekstra SZACUNEK.

No i statystyki bo warto przypomnieć miażdżącą skuteczność Jagi:
Warszawa -- 9strzałów/7 celnych/3 bramki
Wrocek -- 8strzałów/2celne/ 1 bramka.
Śląsk strzałów 21 i... dupa.  

PS: Tak przy okazji . Nędzna ilość widzów we Wrocławiu i w... Krakowie.
 Jak nie dziwi mnie wrocławska ilość to bardzo dziwie się że w Krakowie taka nędza, a przecież po wywaleniu Bednarza miało być kibicowskie ELDORADO. Czyli jednak " nie tu przyczyna" .
A Kiepscy i tak NIGDY nie  mieli rzeszy fanatycznych kibiców, czy na Oporowskiej czy teraz. I nie pomoże tu reklama czy "europejski stadion"-czy określenie Festung. Breslau.

 

1 komentarz:

  1. Witam wszystkich Typerów.
    Na prośbę kontuzjowanego Waldka zamieszczam typerkę na następną kolejkę pod ostatnim postem z typowaniami.

    OdpowiedzUsuń