Szukaj na tym blogu

piątek, 6 lutego 2015

A JEDNAK

A jednak nie strzymałem. Jak sparring z Amkarem objrzałem w malignie gorączki to ten 2 tylko w opcji ## live text. Wniosków parę jest i nie mogłem się powstrzymać by je wklepać na komórce mimo że to maksymalnie upierdliwe. OBRONA - bramkarz jest JEDEN i to raczej z tych "rezerwowych" - Gostomski.Burić pogódźmy się to ze względu na zdrowie nawet nie nie materiał na rezerwowego. Sprawdziło się co pisałem o bramkarzach -- Lech ma bramkarzy "na wagę i sztuki". Budowanie obrony przez kupienie SZÓSTEGO środkowego obrońcy to jakaś popierdułka gdy praktycznie brak lewego obrońcy (Henriquez to dawnych wspomnień czar ,a Douglas dalej na wyjeździe turystycznym). Jak dla mnie te obozy to 1-selekcja pozytywna -- Gawron,Sanocki,Gostomski 2-selekcja negatywna- Douglas,Zulciak,Keita,Burić,Kotor,Lis,Serafin. Trudno myśleć o przyszłości Sadajewa,o wysokim kontrakcie dla Ubiparipa.Bednarek dał się jako boczny ogrywać jak dziecko,Pawłowski to JEDNAK klasa. Holman-na razie niech nie zabiera miejsca w s kładzie Polakom.Drewniak -wypad.I tyle "z pokładu" smarkfona .....he he he

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz