Szukaj na tym blogu

niedziela, 11 marca 2018

LECH SZCZĘŚLIWIE WYGRYWA Z SUPER JAGĄ.... 5-1

Tytuł zjadliwy, bo z ciekawości i masochistycznie odpaliłem sobie "mediotwórcze i opiniotwórczy" Canal+-Legia Extra.

Nie , nie spodziewałem się cmokania nad pogromem 5-1, a "tylko" obiektywnego odbioru wygranej Lecha/porażki Jagi.
I tu zaskoczenie.
Pierwsze 32 minuty zostały zużyte na mecz Beton kontra Cwelka.
Czyli nie PIERWSZEGO MECZU w niedzielę, nie rywalizacji PIERWSZEJ i TRZECIEJ drużyny ligowej, a DRUGIEJ drużyny z drużyną na krawędzi spadku z ligi (13 miejsce).
Ciekawe co?

Żeby nie być posądzonym, że "szukam teorii spiskowych" to zmierzyłem ile minut mielony był temat "legijny" ( i potencjalnej siły Lechii) i było to = 32 minuty, gdy mecz w Poznaniu ... jak pisałem, "mecz na szczycie" i z tak wysokim wynikiem to było 20'30" ( zmierzone ze stoperem w ręku).

I o ciekawe to większość materiału "poznańskiego"  było o.... Jagiellonii!
Wyszło też, że oczywiście bramka Situma słusznie nieuznana (bo był podwójny spalony, ręka i co tam jeszcze chcecie), oczywiście powinien być karny za "faul Vujadinovića" no i "ręki" na karny dla Lecha nie było.
Jak tu nie ma się wkurwiać Bjelica !

Acha, co ciekawe o dobrej grze Lecha nie było prawie nic bo przecież... Lech strzelił 4 bramki po zaledwie  "stałych fragmentach gry".
A jak liczyłem to Gytkjaer na 1-1 po akcji, Jóźwiak bramka pięknym strzałem na 3-1, po ping pongu i złym wybiciu piłki przez rywali.

Jak więc trzeba byłoby grać ? Ile bramek i jak je strzelać, by znaleźć "uznanie w oczach ekspertów"?

Tym bardziej (na miejscu lechitów) byłbym wkurwiony i czekałbym z niecierpliwością na następny mecz ( a będzie to "potencjalnie silny zespół" betoniarzy), by wygarbować przeciwnikom skórę i to tak solidnie, tak z 10-0 !

Ten beznadziejny program ( który oglądałem po raz pierwszy i ostatni po odejściu Twarowskiego i Smokowskiego) nie jest wart straty ponad godziny mojego czasu .
Wiadomo przecież, że  dla kanalarzy jest "jeden najlepszy klub" i kropka.
Zresztą czemu się dziwić skoro są to kanalarze babrający się w warszawskim gównie . Komentatorzy to beznadziejny Szymkowiak, Wieszczycki , a reszta sztywna jakby połknęła kij no i głupio/mądra żona Malarza na dokładkę.

Sorry, że nie o meczu, bo co tu pisać... dowalili Jadze 5-1 i wiadomo dla ogółu kto był lepszy.
Screeny pomeczowe dam jutro bo dziś mi się nie chce, tak mnie osłabił ten "miękkim robiony" pro-legijny programik.

Dobranoc.


4 komentarze:

  1. Waldas dziękuję za zaoszczędzenie mi cennego czasu . Nie oglądałem L+E od momentu odejścia Twarowskiego i Smokowskiego, zresztą od czasu wprowadzenia "widowni" przestał mi się ten program podobać. Chciałem podobnie jak Ty zobaczyć co powiedzą o naprawdę wyśmienitym meczu w wykonaniu Lecha. Nagrałem sobie i jutro miałem odpalić ale biorąc pod uwagę Twoją ocenę i moje mocno bojowe nastawienie po zeszłotygodniowym skandalu już nie czuję takiej potrzeby. Jak jeszcze pomyślę, że do wymienionych przez Ciebie "szpeców" dochodzi Pan "Kurwa wszechwiedzący" Sławomir to z miłą chęcią zwolnię miejsce na dysku dekodera. Co do meczu - nie pamiętam tak dobrego Lecha i bardzo liczę, ze w kolejnych meczach potwierdzą , ze grać potrafią i zmiotą szmaciarską Lechię a potem przełamią się na wyjeździe i udanie zakończą rundę zasadniczą w Poznaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piotr
      Nie ma za co dziękować, bo jak sobie pomyślę że to ja się nabrałem na ten "szambo programik" to mnie szlag trafia.
      NIGDY WIĘCEJ !
      Teraz trzymam mocno kciuki i nie mogę doczekać się piątku i chciałbym żeby Lech zwalcował betoniarzy! Chcę bardzo mocno, no może tak samo jak w przypadku cwelki.
      Jak miałbym ponarzekać ( a to takie polskie w każdej sytuacji) to Vujadinović był najsłabszy, no i Kostewycz tradycyjnie też ( dopiero się ogarnął w 2 połowie... co z nim się dzieje?). Pomoc tym razem OK a patrząc jak gra Gytkjaer to przecierałem oczy. Prawie ani jednego złego podania, super zgrywanie piłek, szkoda tylko tych paru okazji ( np tej kiedy piła przeleciała o centymetry od jego stopy a miałby kistę do pustaka).
      Tak trzymać i pokazać coś podobnego NA WYJEŻDZIE ! Np w Krakowie.

      Usuń
  2. Goal Anonim19:21:00

    Nasza Swinta Trójca rządzi!

    OdpowiedzUsuń