Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 22 czerwca 2015

LECHICKIE FRAGMENTY

Pierwszy trening Lecha zawsze ciekawy.
Zawsze mam takie małe emocje kiedy po przerwie zimowej lub tej po lidze znowu widzę graczy Kolejorza.
Dziś liczyłem na palcach ilu było na boisku.
Byli to przede wszystkim ci co "kandydują" i wiedzą, że każde odpuszczenie, każda chwila teraz może być tą chwilą która decyduje ,by trener ich docenił, by ponowniue znależć się "na radarze".

Na początek więc "remanent" obecnych:
1. Kotorowski,Gostomski
Dziwi mnie brak Burića.
2.Kamiński, Wilusz, Bednarek, Ceesay, Douglas , Dudka ( będę go na razie traktował jako lewego obrońcę).Czyli można byłoby z tych graczy "zmontować" obronę meczową.
Najbardziej ciekawy z tej grupy jestem losów Bednarka dla którego ten sezon jest chyba sezonem "być albo nie być". No i czy Kamiński odejdzie czy nie.
Na pewno też będę przyglądał się postawie Ceesaya, dla którego poprzedni sezon był jednak stracony,przeciętnie grał w rezerwach i teraz "musi pocisnąć Kędziorę".
3. Trałka,Pawłowski ( mam nadzieję że ZDROWY!, bo przecież pod koniec sezonu cały czas kwękał), Serafin ( zobaczymy jak będzie długo trwała przygoda w LE. Im dłużej to tym więcej minut będzie dostawał lubiany przez Skorżę Serafin. Myślę że nadchodzi czas BY GRAŁ!),Formella ( narzekający na pogodę, na urlopie nad morzem w Gdyni... skąd ja to znam).
Serdecznie dziwi mnie obecność w tym gronie Holmana. Zachodzę w głowę co też widzą w nim trenerzy. Dla mnie to "czystej wody GORSZA wersja Ubiparipa" , może się mylę, bo przecież w stosunku do Keity nie było litości. Na  razie nijak "nie czuję tego węgierskiego klienta".
4. W kamerze  LechTV mignął Robak ,który ponoć na razie "dochodzi do pełnej zdolności fizycznej" z trenerem od przygotowania fizycznego ( Kasprzakiem).

Jako ciekawostkę przeczytałem że Sadajew dostał polecenie od klubu Terek Grozny by wracał do Poznania ( jako argument że za niego zdecydowali..." Na stronie rządowej
(rządu Republiki Czeczenii!!! przyp.mój) wypowiada się wiceprezes Tereka Grozny Chajdar Ałchanow. - Zaur Sadajew nie przedstawił nam ostatecznej decyzji w sprawie swojej przyszłości. Ponieważ nie mógł się zdecydować, my podjęliśmy decyzję. Będzie występował na wypożyczeniu w Lechu jeszcze przez minimum rok").
Ciekawostka.. ale nie do końca, bo gra na tym etapie eliminacji to bardzo dobra promocja gracza, chyba jednak niezbyt cenionego w Groznym. A tu proszę, ma okazję pokazać się na europejskich boiskach ( Terek skończył sezon na 6 mscu w tabeli, poza rozgrywkami UEFA.
Przy okazji przeczytałem że Królem Strzelców ichniej ligi został Hulk z....... 15 BRAMKAMI!)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz