Szukaj na tym blogu

sobota, 30 maja 2015

UWAGA ŚLEDZIE KOLEJORZ JEDZIE

Śląsk - Lechia  1-0
widzów    6 986 

Jakoś nie mam po szpitalu pary coby oglądać  mecze "jak leci".
Zdecydowanie odpuściłem grupę spadkową ( a szkoda bo np Zawisza strzelił na wyjeżdzie 4 gole! i sytuacja w tej grupie niesamowita. Spaść może praktycznie każda z 6 drużyn- poza Piastem i Craxą).

Wybrałem mecz Kiepskich ze Śledziami zwanych też Betonem.
Trudno komuś kibicować, bo nie przepadam ani za jednymi ,ani za drugimi, ale zdecydowanie w tym meczu lepiej życzyłem Kiepskim.
Dlaczego?
Mam wyżej uszu promowania na siłę Śledziowatych. Jacy to oni silni, jacy kosmiczni, jakie to wielkie plany, jak cudnie pogrywają.
A przecież widzę... rzadko wygrywają więcej niż 1-0. Idą minimalnie. Leją leszczy, a dostają w dupę od silniejszych. Przesadzone są zachwyty nad Vranjesem, Colakiem, słabo gra Mila. Beznadziejni byli tęczowi- Borysiuk i Łukasik.

Sam mecz bez specjalnego błysku, a może dlatego że na trybunach ponoć mniej niż 7 000 ludzi.
Piszę "ludzi" bo Kiepscy NIGDY nie mieli kibiców. To klub "lansjerów" i Januszy.
Tak zresztą było od kiedy pamiętam.
Mecz rozstrzygnął JEDEN SUPER STRZAŁ Flavio Paixao.
Patrzyłem jak gra Marco Paixao. Ten co ma grać ponoć w Lechu.
Był cienki jak dupa węża. Był na boisku i przegrywał wszystkie pojedynki z kafarem Gersonem. Biegał i przegrywał. Nie stanowił żadnego zagrożenia dla bramki Lechii.
Aż skóra cierpnie gdy wyobrażę sobie tego gościa ( Marco) w Lechu.

Wynik meczu bardzo mnie ucieszył bo "w grze o tron" pozostaje praktycznie tylko: Lech, CWKS, Jaga.
"Drugie życie" czyli szansę (realną) na premiowane 4 miejsce dostali też gracze Górnika Z. i Skisła.
Tylko Pogoń "gra o śliwki".
Przegrana Lechia może nawet wylecieć poza czwórkę europejską ( gra przecież jeszcze z tęczowymi i Jagą). To że gra u siebie z tęczowymi to zresztą bonus bo MUSI  wygrać u siebie!
Każdy inny wynik to mizeria dla "forowanych kopaczy z Gdańska".

Komentatorzy ( rozczarowani wynikiem galaktycznej Lechii

)
- Mamy powtórkę cierpienia Toma Hateleya
- Spadła piłka w wolną strefę , gdzie nie było ani jednej zielonej koszulki

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz