Szukaj na tym blogu

niedziela, 13 maja 2018

POST SCRIPTUM czyli popularme PS

To co zobaczyłem pod koniec dzisiejszego studia Multiligi Canal Legia+ sprawiło , że runęło moje przekonanie, że mam jakiekolwiek kompetencje , by pisać o ligowej piłce nożnej !
Poczułem to jak kubeł zimnej wody na rozpalony emocjami Ekstraklasy łeb!
Brrrrr !

Została zmieciona z posad moja pewność , że mam PRAWO pisać o piłce, że choć trochę się na niej znam.
Niestety... NIE ZNAM SIĘ.
Jestem do bólu niekompetentny.
Muszę się zatem bardzo mocno zastanowić czy ma cel jakiekolwiek pisanie dalej tego bloga , po zakończeniu sezonu... ciągu dalszego na nowy sezon.

Co mną tak mocno załomotało ?
Drobiazg --- zobaczyłem, że do "Jedenastki 36 Kolejki" został wybrany.... Darko Jevtić !
Eksperci, Specjaliści, Sportowi Dziennikarze zobaczyli COŚ czego ja kompletnie nie widziałem.
Jestem  "piłkarsko ślepy" !
Bo przecież nie widziałem dobrej ( no przyzwoitej, nie kompromitująco słabej) gry Szwajcara.
Po mojemu był  On najsłabszy na boisku ( no może słabszy od niego był Marko Kolar).

Zrozumiałem nagle, że piszę Wam " o gotowaniu" ,a potrafię tylko przypalić gotującą się wodę.

To był mocny policzek, aż zabolało i piecze jak cholera, dobrze że się opaliłem ,bo nie widać czerwonej plamy na gębie!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz