Szukaj na tym blogu

czwartek, 4 czerwca 2020

DO WIDZENIA

Bez specjalnej okazji czy przyczyny kończę tego bloga.
Pierwszy wpis był 16 grudnia 2012 roku. 
Razem było 2 316 wpisów.
Trochę tego było, ale jak to bywa coś się zaczyna i coś się kończy. 

Może i powodem zamknięcia tego bloga, że jakoś nie mogłem doczekać się dyskusji czy komentarzy? 
I miałem wrażenie  i mam je też teraz ,że mimo kontrowersyjnego tematu jakim jest ocena  "swojego klubu" jakoś nikomu nie chciało się pomóc w tym moim grafomaństwie  ;-)

No cóż, to wszystko... 

Dziękuję za uwagę.




3 komentarze:

  1. Anonimowy22:21:00

    Nosz k...a, dobiłeś mnie bardziej niż transfer Bednarka... Ale coś w tym jest, że Lech robi się coraz mniej wywołujący emocje.... Niby samo życie, ale chce się powiedzieć jak Himilsbach po pogrzebie Maklakiewicza: Wiem, k...a... ale nie mogę się z tym pogodzić... Pablo, wierny czytelnik

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy11:24:00

    Nie rób tego!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy21:05:00

    To jest tak : te "wóje" z GOOGLA co chwilę każą mi wpisywać dodatkowo jakieś wysyłane przez nich na maila kody. A ja mam ich w dupie.
    Zatem może wrócę w NOWYM sezonie, teraz mam dość tego udawania że " wszystko jest OK skoro wszystko jest bardzo daleko od OK".Na razie piłka nożna to głupi e-sport z dopingiem z megafonów. Zatem jak chcecie sprawdzajcie czasem ( tak raz na miesiąc) czy coś się zmieniło.
    Się zobaczy... pozdrawiam Czytelników i polecam wakacje nad morzem :-)

    Wasz wkurwiony Waldas Wildecki

    OdpowiedzUsuń