Szukaj na tym blogu

niedziela, 24 czerwca 2018

(polski) MUNDIAL 4 K

Mecz jak mecz. 
Balon napompowany na maksa.
Grali mecz o życie,  mecz przegrali.
Co teraz będzie?
Egzekucje "winnych" na podwórku hotelowym? Długoletnie wyroki więzienia? 
Zakazy stadionowe ?
Piłkarze porzucą zawód ,bo życie dla nich tak naprawdę się skończyło ?

Nie, to był TYLKO mecz. 
Niezrozumiałe emocje "pomeczowe" np. dla kibica ping-ponga, hokeja na trawie czy zapasów w stylu klasycznym.

Ja nic nie pompowałem, wystarczyło mi porównać "klasę" Góralskiego z takim np Quadrado i.... o co tu  mieć pretensje?

Ciekawi mnie tylko czy Nawałka "znowu słusznie" zmieni skład na następny mecz?
Czy zagra Peszko, Kurzawa, Jędrzejczyk, Fabiański,Teodorczyk ?
A tak powinno być ,bo przecież w 1 meczu zawiedli jedni, teraz drudzy, więc pozostają ci "ostatni - trzeci ", ci co "być może wygrają loterię o honor"..

Ja miałem taką dziwną myśl. 
Na tych mistrzostwach jak Jagiellonia z Lechem taki Senegal, taka Kolumbia rozgrywa  z Polakami dobre mecze.
Do tego to "postawienie na walkę". No cóż  pozostaje pytanie  " a gdzie tu sztuka piłkarska?".
Nie ma jej ....bo przecież "pewnie źle dobrany hotel, za ciepło. Niepotrzebnie znowu Arłamów". Jezuuuu , co można więcej wymyślać?
Może Rosja ma nie taki  "optymalny dla nas  klimat" ? A przecież ponoć "rywal był rozpracowany" i drużyna z 3 obrońcami dobrze ustawiona !.
I Nawałka mówi po meczu dla telewizji " wykorzystaliśmy w pełni taki potencjał jaki mieliśmy do wykorzystania".
A to przecież Mistrzostwa  Świata. Nie mecze eliminacyjne w Pucharze Polski.
Król  jest  nagi.


Pozytywem transmisji z meczu był komentator TVP - Laskowski.
Odetchnąłem z ulgą ,że nie pierdoli mi Szpakowski. Zawsze jakiś tam pozytyw.

Laskowski na koniec powiedział "kultową" odzywkę   "Mamy Mundial 4 K - Kolumbia, Klęska, Kazań... czwarte  " K "  MOŻNA SOBIE SAMEMU DOPISAĆ".

Brawo Laskowski.



ps:
Moja żona ( nie jest kibicem piłkarskim) powiedziała coś tak odkrywczego jak to co mówią Panowie Eksperci.
Cytuję Moją Żonę " No wiesz. Ktoś musi przegrać by ktoś mógł wygrać".


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz